סרטי תדמית הם הדרך האולטימטיבית בעידן שלנו להציג את עצמנו ואת פועלנו לעולם, למשוך את תשומת הלב של הצופים, לחזק את המותג ואף להניע לפעולה. מוזמנים לראות חלק מסרטי התדמית שהפקנו במהלך השנים.
אנחנו אוהבים לעבוד עם כולם!
חברות גדולות, עסקים קטנים, בארץ ובעולם.
עולם הדיגיטל הוא חלק בלתי נפרד מחיינו וחלק גדול מהרגלי הצריכה שלנו עברו למסכים או מושפעים מהם.
לכן סרטי תדמית לעסקים הפכו לכלי יעיל מאוד ואף הכרחי עבור עסקים שרוצים לצמוח.
הצלחתם של סרטי תדמית הוכחו בכל העולם כשבעלי העסקים המשתמשים בהם מראים ומדווחים על עליה במספר ההמרות, מספר הכניסות, זמן רב יותר בתשומת לב כלפי העסק. מעורבות צרכנים גדלה משמעותית, חיזוק המותג ובעיקר עליה בהכנסות.
לפניכם כמה סיבות למה סרטי תדמית מעולים למערך השיווקי שלכם ולמה הם יכולים להיות יעילים לכל עסק כמעט.
במהלך צפייה בסרטי תדמית הצופה מסיק ומקבל הרבה מעבר לכמה שורות טקסט או כמה תמונות ערוכות היטב. סרטי תדמית לעיתים קרובות מרגישים אותנטים כשמתאפשר לראות את הבעות הפנים של הדמויות והתגובות שלהם לסיטואציות הקיימות, בסרט תדמית אנו חשופים לשפת הגוף וטון הקול של המצולמים. השילוב בניהם מעודד אמון ונאמנות ומחבר אותנו באופן אישי. בזמנים כאלה בוא כמעט לא מאפשרות פגישות פנים אל פנים סרט תדמית מענים לעסק שלכם קצת אישיות.
סרט תדמית הופך את המידע שמועבר לקל יותר לעיכול כשהוא פונה לצופים למספר חושים במקביל. האופן שבוא אנשים לומדים ומסיקים ביום יום מבוסס על שילוב של למידה חזותית ולמידה קולית. סרט תדמית ניגש לתחומים האלה באופן ישיר ובאופן מידי מסננן הפרעות רקע.
בין אם אתם מפיקים סרט תדמית, סרטון מוצר או סרטון הדרכה. אתם מעלים את סיכוי הרכישה של המוצרים או השירותים שלכם בכמה עשרות אחוזים. אנו מצאנו מספר סקרים שמראים שבממוצא 85 אחוז מהרכישות באינטרנט נעשות לאחר שהלקוח צפה בסרט תדמית של העסק
ההזדמנות להעביר מסר חינכו או לגרום למשהו לחייך ולצחוק בזמן צפייה בסרטי תדמית עסקיים היא הזדמנות מעולה. אתם בונים תדמית לעסק שלכם ונותנים ערך מוסף, והזה בהחלט עוזר ללקוחות שלכם בקבלת ההחלטות ונותן להם תחושה ששווה לעבוד איתכם.
בנוסף סרט תדמית בעל ערך מוסף הוא סרט שהסיכויים שלו להיות ויראלי הוא גדול בהרבה מסרט שרק מציג את החברה, אז למה לא לתת לסרטון שלכם לשוטט ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים מבלי הוצאות נוספות?
כפי שאנחנו רואים את זה מתוך הניסיון שלנו, סרט תדמית הוא הכלי השיווקי החזק ביותר. אבל למה להפריד?
גישה שיווקית רב ערוצית חשובה וחזקה בהרבה בכדי לשכנע צרכנים לרכוש את המוצר או השירות שלכם. השימוש בתוכן ותמונות גם הם חשובים מאוד, סרט תדמית הוא רק אחד מערוצי השיווק הרבים שעסקים משתמשים בהם כדי להגיע ללקוחות, אך הוא כשלעצמו מפעיל כמה חושים ופונה לכמה ערוצים.
גוגל כבר הפנימו מזמן, סרטונים עובדים הכי טוב לכן, אתר אינטרנט שמציג תוכן וידאו כלומר סרטי תדמית בעמוד הראשון יקודם גבוה יותר מאתר ללא תוכן וידאו. למעשה כל רשת חברתית שקיימת הבינה את זה ונותנת דגש לתוכן וידאו. חשבו על תיק תוק למשל, מדיה שכל כולה סרטונים.
החלטתם שאתם רוצים סרט תדמית לעסק שלכם – מעולה!
עכשיו יש כמה שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שאתם שולפים את הארנק.
הניסיון הרב שצברנו במשך השנים לימד אותנו שבסיס לסרטי תדמית מוצלחים, אפקטיבים ומדוייקים הוא תכנון ורעיון מדוייק, זהו שלב קריטי בתהליך הפקת סרטון תדמית, והוא מתחלק לשישה שלבי ביצוע מרכזיים המהווים עמוד שדרה איתן לפרוייקט.
את אבני היסוד הללו שמהם אנחנו מפיקים סרטון תדמית איכותי, מדוייק ומוצלח, אנחנו מכנים אבני " בראשית":
בירור- בירור הצורך בגינו נחוצה הפקה של סרטי תדמית.
רעיון- בניית רעיון ייחודי ללקוח שיהיה במרכז סרטון התדמית.
אפיון- אפיון ומיקוד קהל יעד.
שיווק- הבנת הצרכים השיווקיים וכיצד סרט התדמית משולב בתוכם.
ייחוד- מציאת הייחוד של החברה ו/ או המוצר מהמתחרים והבלטתו בסרט התדמית.
תחקיר- הבנת ה DNA של החברה ו/ או המוצר עליו עושים את סרט התדמית.
רוצים לקבל הצעת מחיר? נשמח אם תרימו טלפון