עריכת וידאו מקצועית

אם תשימו לב, הרוב הגדול של הסרטונים שאתם צופים בהם עברו עריכת וידאו מקצועית. כיום כ- 50% מהמשווקים מוסיפים ערוצי יוטיוב ופייסבוק להפצת וידאו וכשליש מהפעילות המקוונת מושקעת בצפייה בוידאו. וכן כדאי ומומלץ עד חייב לדאוג לעריכת סרטונים לפני שמעלים אותם.

אחרי שהבנו כמו העולם כולו שעריכת וידאו מקצועית חשובה עד מאוד,
בואו נכיר את הקוסם שאחראי על כל המקצועיות הזו:

אם סרטוני וידאו הם עדיין לא חלק חשוב מאסטרטגיית שיווק התוכן שלכם, רוב הסיכויים שזה ממש בקרוב מה שעומד להיות. התוכן באינטרנט עובר תפנית חדה ומהירה לעבר סרטוני וידאו בין אם אנשי קידום אתרים ומשווקי תוכן אוהבים זאת או לא.

דוגמא לסרטון שעשינו לו עריכת וידאו

עורך וידאו

אלוהי הפיקסלים הבלתי מעורער, כשהוא יוצא לדרך הוא מודע לגודל האחריות המוטלת על כתפיו.
הוא מכוון מטרה, הוא למוד ניסיון והוא המפתח לסרטון מקצועי ומדוייק! קבלו אותו באלפי לייקים – עורך וידאו

עריכת וידאו היא כנראה אחד השלבים הכי קריטיים ביצירת סרטון. על העורך להבין במדויק את מטרות הסרטון על מנת לייצר את התוצאה הרצויה.

חלק מתפקידו של העורך מתרכז בהחלטה הגורלית של מה נשאר בסרטון ומה יוצא, אילו חלקים חשוב שיופיעו בסרטון ועל מה ניתן לוותר. להיות סלקטור של קטעים בסרטון לא ארוך זהו לא תפקיד קל בכלל.

באותה הקלות בה הוא יכול להרים את הסרטון על הגל עם הקטעים המדויקים ביותר, כך גם באמצעות בחירה לא נכונה של קטעים יכול העורך להפיל את איכות הסרטון והעניין בו גם למצולות הים.

לכן, לפני שפונים לעריכת סרטונים מקצועית, עלינו למקד את מטרת הסרטון ואת המסר המדויק שנרצה להעביר בו. עלינו למצוא עורך וידאו שעל פי עבודותיו נוכל לזהות כישרון, הבנה נכונה וגם התאמה של הסטייל שלו לטעם האישי שלנו… הרי לאומנות יש המון פנים 🙂

אחרי שהבנו שעריכת וידאו חשובה ממש ומצאנו עורך וידאו מקצועי שאנו מתחברים עליו או עליה כמובן, נוכל להתקדם ולהבין איזה סוג של סרטונים ניתן לייצר.

אנחנו אוהבים לעבוד עם כולם!

חברות גדולות, עסקים קטנים, בארץ ובעולם.

איך בוחרים עורך טוב?

מה הם התנאים בהם צריך לעמוד הקוסם שהולך להתעסק לנו בבייבי? עריכת וידאו זה עניין רציני וכך צריך גם להתייחס אליו, בואו נבין מה אנחנו מחפשים בעורך וידאו מקצועי.

  • בראש ובראשונה, חדות ויכולת לשים לב לפרטים, קטנים וגדולים כאחד – יכולת העורך לשים לב לכל פרט ופרט ולדעת להשליך זאת אחר כך במכלול התמונה הסופית.

     

  • שנית, יכולת הוצאת הטפל מהעיקר – טענה רווחת אומרת שלעולם אין לתת לבמאי לערוך את הסרט שלו עצמו ולסופר את הספר שלו. בשביל עריכת וידאו מקצועית וטובה, על העורך להיות מנותק רגשית מהיצירה שאותה הוא עומד לערוך. לאדם האחראי על האמנות, העסק או הרעיון לרוב לא תהיה היכולת להתנתק רגשית מהיצירה ולכן כל פרט קטן וכל קטע יראו להם חשובים ביותר. עורך וידאו חיצוני ידע להסתכל על המכלול ועל התוצאה הסופית.

     

  • שלוש, בקיאות בתוכנות איכותיות, כל עריכת וידאו מקצועית צריכה עזרים מספקים לחיתוכים מושלמים וחיבור בין קטעים שונים בצורה בה לא ניתן יהיה להבחין בעריכה. עורך וידאו מקצועי צריך להיות מקצוען בתוכנות האלה.
  • ארבע, תיק עבודות. בקשו לראות כמה סרטונים שערך כבר קודם לכן כדי לקבל תמונה רחבה יותר של היכולות שלו.
  • חמש, יצירתיות. בהמשך לתיק העבודות, נסו לשים לב לרעיונות יצירתיים, הן בעריכה עצמה והן ברמת הרעיון. אם אתם חושבים שאהבתם את הראש, תנו לעורך קצת חופש יצירתי, אין לכם מה להפסיד אלא רק להרוויח.
עריכת וידאו מקצועית

פירות העונה של עריכת וידאו מקצועית

בואו נבין במה עריכת וידאו מקצועית נוגעת…

סרטי תדמית – סרטון וידאו שכל תפקידו להציג את האג'נדה של העסק, מקצועיות, אמינות ובקיצור לשים זרקור חיובי ומושך על העסק.

סרטוני מוצר – סרטון שבא להראות, לתאר ולמכור מוצר מסויים. בסרטון זה הלקוח הפוטנציאלי אמור להבין שהוא כנראה צריך או רוצה את המוצר הזה 🙂

סרטונים קומים – כדי לערוך סרטוני מערכונים ברמה גבוהה ומקצועית, דרושים גם רעיונות יצירתיים של העורך לקטעי פתיחה אמצע וסוף מפתיעים ולא שגרתיים.

כמובן שידם של עורכי וידאו מקצועיים נוגעת כבר בכל קטע וידאו שיוצא לאויר כמו סדרות, תוכניות טלוויזיה, פרסומות, מצגות מושקעות ועוד

כלי חשוב שעורך הוידאו שלנו צריך להבין בו

עורך סרטונים מקצועי יודע שאין זה מספיק לחתוך סצנות בצורה מדויקת או להתאים שיר למעבר מושלם… כל אלה הם אמנות ועל זה אין ויכוח. אך אם אנחנו רוצים ליצור סרטון תדמית שגם יביא לתוצאות, עורך הסרטונים שלנו צריך להכיר את הפסיכולוגיה שמאחורי השיווק, איך בסוף לגרום לצופה לקחת חלק אקטיבי אם זה לשתף, להגיב, לקנות או כל מטרה אחרת שהצבנו עוד בשלב תכנון הסרטון שלנו.

בואו נכיר כמה דגשים חשובים שניתן יהיה לבחון כשאנחנו נכנסים לעולם עריכת סרטונים מקצועית – 

 

ראשית, עצם העובדה שאתם הולכים על שילוב של סרטונים במהלך השיווקי שלכם, 

כבר ממקם אתכם בקבוצה המובילה. 

זאת מכיוון שגוגל מציגה סרטונים בתור האופציות הראשונות כתוצאה לחיפוש נושא מסוים 🙂

 

שנית, כל עורך וידאו שתופס מעצמו מקצועי יקפיד על כלל יסוד חשוב ביותר והוא – הנעה לפעולה.

קריאה לפעולה בסוף הסרטון או באופן כללי בכל כלי שיווקי תהיה חשובה ביותר, אנחנו נותנים מידע, מפתים את הלקוח, גורמים לו לסמוך עלינו ובסוף… משאירים אותו עם כל המידע ובלי הכוונה?! 

גם אנחנו כעסק וגם הלקוח צריכים להבין מה יהיה 'השלב הבא' ולהציף את זה בסוף הסרטון.

הנעה לפעולה צריכה להיות ברורה, עניינית וקצרה. הנה כמה דוגמאות:

– ״צרו קשר עוד היום״

– ״התקשרו אלינו או שלחו מייל״

– ״הכניסו את הפרטים שלכם כאן…״

– ״אם אהבתם את הווידאו, שתפו אותו וכתבו תגובה״

– ״הירשמו לערוץ שלנו״

– "הורידו את המדריך שלנו״

וכו'…

 

המלצה, רצוי בכל סרטון להכניס גם את פרטי ההתקשרות של העסק כדי להקל על הלקוח כמה שיותר, ממש להאכיל אותו עם כפית, מייל וטלפון. ככל שללקוח שלנו יותר נגיש וקל, כך מספר הפניות שנקבל תהיה גדולה ומשמעותית יותר 🙂

כדאי לדעת - אורך מומלץ לסרטונים

כל פלטפורמה אליה ניתן להעלות סרטונים, יש העדפות שונות לגבי משך הסרטון.
ניקח לדוגמא את יוטיוב ופייסבוק –

פייסבוק, תעדיף סרטונים יותר קצרים וממוקדים על מנת להשאיר את הגולשים מחוברים ל'פיד', אם הסרטון יהיה ארוך מדי, הגולשים יתייאשו מהר יותר וכך המרחק מלייק\ שיתוף\ תגובה – יגדל.

אורך ממוצע של סרטון בפייסבוק יהיה פחות מדקה וחצי.

יוטיוב לעומת זאת, יעדיפו סרטונים ארוכים ומלאים יותר, סרטונים שיצליחו לשאוב את הגולש וכך גם להשאיר אותו כמה שיותר זמן באתר.

אורכם של סרטונים שהועלו ליוטיוב יהיה לרוב כמעט 15 דק'.

האינטרנט רווי בתוכן, ומשווקים שחושבים מחוץ לקופסא הם אלה שמצליחים להתבלט. כדי לשבור שיאי פרסום ולהמשיך להתקדם בשוק, עליכם ללמוד כיצד לתפוס את תשומת לב הקהל שלכם בעזרת סרטונים מיוחדים ומושכים
  • תפסו את סקרנות הקהל שלכם – סקרנות אנושית היא הרי הכוח המניע של התפתחות אנושית, התקדמות וכושר המצאה. לאנשים תמיד יש את הדחף לרצות לדעת מדוע, איך, מתי ואיפה. אם אתם גורמים לקהל לחוש פער בידע שלו, אתם יכולים לגרום לו לעסוק בתוכן הוידאו שלכם כי בסוף תהיה תמורה. ניתן להשיג זאת בדרכים רבות, הנפוץ ביותר יהיה לבחור את החלקים המעניינים ביותר בסרטון ובעת עריכת וידאו לסנתז אותם בהתחלה. זה ייצור עניין במוחו של הצופה.
  • לשלב אתוס, פאתוס ולוגוס – לתוכן משכנע
אתוס, פאתוס ולוגוס הן פניותיו הרטוריות המפורסמות של אריסטו וידועות גם בשם "עקרונות השכנוע". ישמשו בכתיבת דיבור ופרסום כדי לגרום לקהל להזדהות עם נקודת מבט. ניתן לתאר בקצרה את שלושת הפניות באופן הבא:             אתוס: משמעות האתוס היא אמינות. אמינות האדם, שממנה נובעת אמינות המידע שאותו אדם מציג לנו. יכול להתבטא במראה חיצוני של המציג, לבוש, התנהגות.             פאתוס: משמעות הפתוס היא רגש. אדם או ארגון צריכים לפנות לרגש של הנמענים בעזרת אמצעים רטוריים כמו הומור, התבטאות נלהבת, משחק בטון, הפחדה, הצפת רגשות חזקים כמו: קנאה, פחד, אהבה ועוד.             לוגוס: פנייה אל השכל ההגיוני. איש השיווק יספק הסבר עם עובדות מוצקות, על איך המוצר או       שירות יעזרו ללקוחות הפוטנציאליים שלו, ואיך זה כבר שיפר את רמת החיים של אחרים. עריכת וידאו נכונה גם מבחינה שיווקית, תתרכז גם בעקרונות שיווקיים ותציג אותם נכון.
  • עריכת סרטונים מקצועית – היא קריטית להצלחת שיווק ברשת !
עריכת וידאו לא אמורה להיות עניין מסובך ברגע שאני סומך על העורך שלי, לכן חשוב מאוד לשים דגש עם מי אנחנו הולכים לעבוד וכמה אנחנו סומכים עליו ועל התוצרים שלו. אל תתפשרו, לעסק שלכם מגיע הכי טוב 😉

למה לערוך את הסרטונים והתמונות שלכם איתנו?

הכל תחת קורת גג אחת

כל מה שתצרכו לצלם או להפיק אנחנו יודעים לעשות!

נסיון של 20 שנה

אנו בוגרי בצלאל שמפיקים סרטים מעל 20 שנה

אתכם לאורך הדרך

מלווים אותכם מהתחלה ועד הסוף

ציוד מתקדם ואיכותי

הציוד הכי חדיש שיש לשוק להציע

עובדים מאהבה

מצלמים באהבה או לא מצלמים בכלל!

מתחייבים ללוחות זמנים

מבינים שהזמן יקר והמלאכה מרובה

רוצים לקבל הצעת מחיר? נשמח אם תרימו טלפון

כמה טיפים על פרסום ועריכת וידאו מקצועית - כי חשוב שגם בעל העסק יבין קצת

האינטרנט רווי בתוכן, ומשווקים שחושבים מחוץ לקופסא הם אלה שמצליחים להתבלט. כדי לשבור שיאי פרסום ולהמשיך להתקדם בשוק, עליכם ללמוד כיצד לתפוס את תשומת לב הקהל שלכם בעזרת סרטונים מיוחדים ומושכים
  • תפסו את סקרנות הקהל שלכם – סקרנות אנושית היא הרי הכוח המניע של התפתחות אנושית, התקדמות וכושר המצאה. לאנשים תמיד יש את הדחף לרצות לדעת מדוע, איך, מתי ואיפה. אם אתם גורמים לקהל לחוש פער בידע שלו, אתם יכולים לגרום לו לעסוק בתוכן הוידאו שלכם כי בסוף תהיה תמורה. ניתן להשיג זאת בדרכים רבות, הנפוץ ביותר יהיה לבחור את החלקים המעניינים ביותר בסרטון ובעת עריכת וידאו לסנתז אותם בהתחלה. זה ייצור עניין במוחו של הצופה.
  • לשלב אתוס, פאתוס ולוגוס – לתוכן משכנע
אתוס, פאתוס ולוגוס הן פניותיו הרטוריות המפורסמות של אריסטו וידועות גם בשם "עקרונות השכנוע". ישמשו בכתיבת דיבור ופרסום כדי לגרום לקהל להזדהות עם נקודת מבט. ניתן לתאר בקצרה את שלושת הפניות באופן הבא:             אתוס: משמעות האתוס היא אמינות. אמינות האדם, שממנה נובעת אמינות המידע שאותו אדם מציג לנו. יכול להתבטא במראה חיצוני של המציג, לבוש, התנהגות.             פאתוס: משמעות הפתוס היא רגש. אדם או ארגון צריכים לפנות לרגש של הנמענים בעזרת אמצעים רטוריים כמו הומור, התבטאות נלהבת, משחק בטון, הפחדה, הצפת רגשות חזקים כמו: קנאה, פחד, אהבה ועוד.             לוגוס: פנייה אל השכל ההגיוני. איש השיווק יספק הסבר עם עובדות מוצקות, על איך המוצר או       שירות יעזרו ללקוחות הפוטנציאליים שלו, ואיך זה כבר שיפר את רמת החיים של אחרים. עריכת וידאו נכונה גם מבחינה שיווקית, תתרכז גם בעקרונות שיווקיים ותציג אותם נכון.
  • עריכת סרטונים מקצועית – היא קריטית להצלחת שיווק ברשת !
עריכת וידאו לא אמורה להיות עניין מסובך ברגע שאני סומך על העורך שלי, לכן חשוב מאוד לשים דגש עם מי אנחנו הולכים לעבוד וכמה אנחנו סומכים עליו ועל התוצרים שלו. אל תתפשרו, לעסק שלכם מגיע הכי טוב 😉