צילום מוצרים לקטלוג
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
בעברית – צילום מוצר באריזה שלו, או בקיצור צילום מוצר. מי שהתנסה כבר, יכול להעיד שלא מדובר בעבודה קלה בלשון המעטה. צילומי פקשוט הם לרוב הבעיה הגדולה של בעלי עסק וכן האתגר הגדול של הצלמים המקצועיים.
על איזה רקע כדאי לצלם את המוצר? ואם על רקע לבן, איך עושים את זה טוב? צילומי פקשוט יכולים להיות אטרקטיביים, מושכים את העין ועושים חשק לקנות והם גם יכולים להיות אסון לא קטן. אז מהם הסודות מאחורי צילומי פקשוט מוצלחים? ולמה צריך אותם בכלל? כל התשובות במאמר הבא.
רוצים שנצלם את המוצרים שלכם? הכנסו לדף של צילום מוצר או צרו איתנו קשר
צילום פקשוט כאן כדי להרים למוצרים שלכם ולגרום ללקוחות פוטנציאליים לרצות להפוך ללקוחות מרוצים. בעידן הטכנולוגי לצילומים מסוג זה יש משמעות קריטית על יחסי הציבור של העסק שלכם, פשוט כי הם מקבלים במה בכל כך הרבה פלטפורמות.
אלו חלק מהפלטפורמות בהן נרצה להשתמש בצילומי פקשוט לא פחות ממושלמים:
צילומי פקשוט משרתים אותנו לאורך כל מסעות הפרסום והשיווק של העסק. לכן כדאי מאוד שנשקיע בהם, נוודא שמקצוענים אמיתיים דואגים להוציא לנו את התמונות הטובות ביותר.
כפי שהזכרנו קודם, צילום פקשוט לרוב נעשה על רקע לבן ולעיתים על רקעים ומרקמים משתנים. בשביל להחליט על איזה רקע נעדיף לצלם את המוצר, נתייחס לכמה פרמטרים שונים כמו גווני המוצר, מה שהוא משדר וכן גם מה שאנחנו רוצים לשדר מבחינת אופי העסק שלנו.
צילום מוצרים על רקע לבן עלול להיות טריקי וישנן כמה טעויות שתעדיפו להימנע מהן מראש:
ישנן כמובן עוד הרבה טעויות שיכולות להוציא אתכם מדעתכם בזמן הצילומים. אך יש נתון אחד שהוא חובה לתוצאה מושלמת ומימוש הפוטנציאל – ציוד מקצועי. גם אם הרקע הלבן שלכם יהיה הכי לבן שקיים, אם התאורה לא תהיה מקצועית או שהמצלמה תהיה הנייד שלכם (ויש לנו כבוד מאוד גדול לצילום בנייד), אז זה פשוט לא יצליח להגיע לרמה הרצויה.
בשורה התחתונה, צילום פקשוט זהו מהלך מבריק שיביא לעסק שלכם תוצאות בצורה אקטיבית. אתם רק צריכים לעשות את זה נכון. צילום פקשוט בסטודיו מקצועי עם צוות מוכשר, יגיש לכם את התוצאות הטובות ביותר תוך תהליך נעים כשאתם יודעים שאתם בידיים טובות.
עסק מצליח זה עסק שלא חוסך על פעולות איכותיות לשיווק ופרסום. בעולם המודרני, מרוב היצע – אין התפשרות על איכות. תשקיעו בלקוחות שלכם והם ישקיעו בכם.
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
הפקת סרטונים לרשתות חברתיות הוא התוכן הטוב ביותר. למה אתם שואלים? כי יש לכם 30 שניות לשכנע אותי להיכנס לאתר שלכם… 30 שניות זוז! הקצב
צילום מוצר הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על לקוח פוטנציאלי אשר גילה עניין במוצרים שלנו. בצורה הכי פשוטה וישירה, אם השקענו בצילום מוצרים מקצועי –
חג פורים, תתפלאו, זהו גם חג גדול לעסקים. אין ספק שהוא מאחד בין כולנו, משמח אותנו והכי חשוב – מוציא מאיתנו רוח שטות ויצירתיות אין