פקשוט

בעברית – צילום מוצר באריזה שלו, או בקיצור צילום מוצר. מי שהתנסה כבר, יכול להעיד שלא מדובר בעבודה קלה בלשון המעטה. צילומי פקשוט הם לרוב הבעיה הגדולה של בעלי עסק וכן האתגר הגדול של הצלמים המקצועיים. 

על איזה רקע כדאי לצלם את המוצר? ואם על רקע לבן, איך עושים את זה טוב? צילומי פקשוט יכולים להיות אטרקטיביים, מושכים את העין ועושים חשק לקנות והם גם יכולים להיות אסון לא קטן. אז מהם הסודות מאחורי צילומי פקשוט מוצלחים? ולמה צריך אותם בכלל? כל התשובות במאמר הבא.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

רוצים שנצלם את המוצרים שלכם? הכנסו לדף של צילום מוצר או צרו איתנו קשר

למה זה משמש?

צילום פקשוט כאן כדי להרים למוצרים שלכם ולגרום ללקוחות פוטנציאליים לרצות להפוך ללקוחות מרוצים. בעידן הטכנולוגי לצילומים מסוג זה יש משמעות קריטית על יחסי הציבור של העסק שלכם, פשוט כי הם מקבלים במה בכל כך הרבה פלטפורמות.

צילום מוצרים מקצועי

איפה נשתמש ב-פקשוט שצילמנו

אלו חלק מהפלטפורמות בהן נרצה להשתמש בצילומי פקשוט לא פחות ממושלמים:

 

  1. הצגת הפריטים במגזינים וקטלוגים שונים – כשמדברים על יחסי ציבור, אנחנו רוצים להיראות טוב
    אם לא הכי טוב. לפעמים יהיו לנו הזדמנויות להצגת המוצרים שלנו בקטלוגים שונים, אם ברחבי האינטרנט ואם ממש על מגזינים מוכרים שונים. במקרים כמו אלו, כדאי שתמיד נהיה מוכנים.

     

  2. חנות אינטרנטית – היום כמעט לכל עסק יש חנות אינטרנטית פעילה, אופן הצגת המוצרים באתר יכול לקבוע את אופן קבלת ההחלטות של המבקרים באתר. אם התמונות של המוצרים יהיו מקצועיות ומושכות, שיעור הרכישות יהיה גבוה בהחלט. אך אם תמונות המוצרים יהיו חובבניות ולא ברורות, אין ספק שהדבר יפגע לכם בפופולריות. 
    מוזמנים לקרוא עוד בכתבה שעשינו על צילום מוצרים לאתרי אינטרנט
  3. פעולות שיווק ופרסום – היום כולנו יודעים כי החשיבות של פרסום ושיווק באינטרנט גבוהה ביותר, זו הדרך הכי טובה להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ולקדם את העסק. כשמדובר בעסק יצרני או נותן שירות מסוים, חשוב מאוד שתהיה גם הוכחה ויזואלית לאיכות המוצרים. באמצעות תמונות מוצר תוכלו להגדיל את האמון של הלקוח הפוטנציאלי בטיב המוצרים שלכם.

צילומי פקשוט משרתים אותנו לאורך כל מסעות הפרסום והשיווק של העסק. לכן כדאי מאוד שנשקיע בהם, נוודא שמקצוענים אמיתיים דואגים להוציא לנו את התמונות הטובות ביותר.

הטעויות הנפוצות ביותר בצילום פקשוט

כפי שהזכרנו קודם, צילום פקשוט לרוב נעשה על רקע לבן ולעיתים על רקעים ומרקמים משתנים. בשביל להחליט על איזה רקע נעדיף לצלם את המוצר, נתייחס לכמה פרמטרים שונים כמו גווני המוצר, מה שהוא משדר וכן גם מה שאנחנו רוצים לשדר מבחינת אופי העסק שלנו. 

צילום מוצרים על רקע לבן עלול להיות טריקי וישנן כמה טעויות שתעדיפו להימנע מהן מראש:

  • המסך יוצא אפור או כחול במקום לבן – אחת הבעיות שנתקלים בה לעיתים קרובות כשמנסים לצלם מוצר על רקע לבן, היא שהרקע הרבה פעמים לא יוצא לבן בתמונה. אז למה זה קורה ואיך אפשר להימנע מזה? ראשית, חשוב לדעת שהרקע יוצא חשוך יותר כאשר אין עליו תאורה מספקת. בשביל שהרקע יישאר לבן גם בתמונה צריך "לשרוף" אותו, כלומר, להאיר אותו קצת יותר מידי.
  • המסך לבן אך המוצר חשוך וההיפך – טעות נפוצה נוספת היא שתוך כדי משחקי תאורה, אנחנו שמים לב שבחלק מהפעמים כשהמסך יוצא טוב, המוצר לא ולהפך. זה קורה בדרך כלל כשמשתמשים באותה התאורה גם למסך וגם לאובייקט. נסו לפצל את התאורות, להאיר את המסך באור מתאים ואת האובייקט באור מתאים.

ישנן כמובן עוד הרבה טעויות שיכולות להוציא אתכם מדעתכם בזמן הצילומים. אך יש נתון אחד שהוא חובה לתוצאה מושלמת ומימוש הפוטנציאל – ציוד מקצועי. גם אם הרקע הלבן שלכם יהיה הכי לבן שקיים, אם התאורה לא תהיה מקצועית או שהמצלמה תהיה הנייד שלכם (ויש לנו כבוד מאוד גדול לצילום בנייד), אז זה פשוט לא יצליח להגיע לרמה הרצויה.

צילום מוצרים לאינטרנט וחנויות דיגיטליות משקפיים
צילום מוצרים משקפיים פקשוט
צילום מוצר של משקפיים

בשורה התחתונה, צילום פקשוט זהו מהלך מבריק שיביא לעסק שלכם תוצאות בצורה אקטיבית. אתם רק צריכים לעשות את זה נכון. צילום פקשוט בסטודיו מקצועי עם צוות מוכשר, יגיש לכם את התוצאות הטובות ביותר תוך תהליך נעים כשאתם יודעים שאתם בידיים טובות. 

 

עסק מצליח זה עסק שלא חוסך על פעולות איכותיות לשיווק ופרסום. בעולם המודרני, מרוב היצע – אין התפשרות על איכות. תשקיעו בלקוחות שלכם והם ישקיעו בכם.

רוצים לדעת עוד על הפקת סרטוני תדמית לעסקים?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
צילום קטלוג לדוגמא

צילום מוצרים לקטלוג

שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא

קרא עוד »