אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא טוב, הוא יוצר אצלנו תחושה של שפע ומעורר רצון צרכני עז.
קטלוג מוצרים הוא אחד משחקני המפתח כשמדובר בעסק יצרני או בשיווק מוצרים בכלל. אם העסק שלכם מוכר מוצרים מסוימים, אין כל ספק שיש לכם צורך בצילום מוצרים לקטלוג שיסייע בשיווק נהדר ואף הובלה של לא מעט לקוחות פוטנציאליים לרכישות מוצלחות.
אז רגע לפני שאתם מורידים אפליקציה של קולאז', מצלמים בפלאפון את המוצרים שלכם ועורכים את זה, בואו נבין לעומק מה המשמעות של קטלוג ואיך עושים את זה נכון.
רוצים שנצלם את המוצרים שלכם? הכנסו לדף של צילום מוצר או צרו איתנו קשר
מדובר בריכוז של תמונות (לא פחות ממעולות) של המוצרים שאתם מציעים לקהל הרחב, זה יכול להיות מודפס לחוברת, בתור דף אחד במגזין, דף באתר אינטרנט או בתצורות אחרות. תפקידו של הקטלוג הוא כמובן להציג, אך גם לעורר את החשק והרצון לרכוש חלק מהמוצרים שהעסק שלכם מציע.
*לכתבה על צילום מוצרים לאתרי אינטרנט לחצו כאן
קטלוג הוא בעצם החלון המרכז ללקוחות הפוטנציאליים את המוצרים שלכם ומאפשר להם "להציץ" על מה שיש לכם להציע. אך לא רק זאת, הקטלוג משמש את העסק שלכם בעוד כמה דברים לא פחות משמעותיים.
אז אלו חלק מהתפקידים החשובים שהקטלוג ממלא:
ניתן להבין כי ערכו של הקטלוג בעולם השיווק והמכירות משמעותי ביותר. בעזרת צילום מוצרים לקטלוג מוצלח ומקצועי אנחנו מסקרנים ומושכים לקוחות חדשים ומסייעים בבחירה מדויקת של מוצר. אך בשביל שכל זה באמת יתקיים, עלינו לוודא שהקטלוג שלנו אכן מוצלח. בדיוק בשביל זה, קיבצנו את העקרונות הבסיסיים של קטלוג מוצלח.
לכל עסק המציע מוצרים למכירה ישנו קטלוג, אך האם הוא באמת מוצלח? איך יודעים מתי קטלוג יעשה את העבודה ויוביל לתוצאות? או אולי, איך ניתן לזהות מתי הקטלוג שלכם יצא דווקא פחות טוב?
אלו הנתונים שישמשו אתכם כדי להבין את הנקודה החשובה הזו:
צילום מוצרים לקטלוג יהיה מורכב לרוב מאוסף של תמונות הנקראות פקשוט. השם מגיע מאנגלית – packshot, ומתייחס למשמעות המילים, pack – חבילה. ו shot – תצלום או צילום. המשמעות הבסיסית
היא צילום של מוצר כלשהו יחד עם האריזה שלו. בפועל, מדובר גם בצילום מוצר.
צילום הפקשוט לרוב יתבצע על רקע לבן ויציג את המוצר בלבד. המטרה היא לתת במה למוצר ולהצליח להציג אותו בצורה הכי ברורה, מושכת ומחמיאה שניתן. צילום מוצרים לקטלוג הם קלף מנצח בכל הקשור בשיווק ופרסום. לכן חשוב מאוד שהתמונות יהיו מקצועיות וישדרו השקעה בלקוח.
על מנת שצילום מוצרים לקטלוג והעריכה שלו כמובן יצאו מקצועיים, דרושים אביזרי צילום ותאורה ברמה גבוהה, שליטה מעולה בעריכה וכן גם לא מעט ידע מקצועי. זאת אומרת שפשוט כדאי לשכור את שירותיו של מקצוען.
צלם מקצועי ידע להוציא למוצרים שלכם את התמונות הטובות ביותר, לערוך אותן לרמת גימור מושלמת ומשם לערוך עבורכם קטלוג מוצרים שיגרום לכל גולש תמים לעצור עליו.
על מנת שזה יקרה, כל שעליכם לעשות זה פשוט לחפש צלם מקצועי. גוגל זה אחלה מקום להתחיל בו וגם כמובן להתייעץ עם אנשים שכבר עשו. וודאו שהוא מתמחה גם בצילום מוצרים ועריכתם לקטלוג, לראות עבודות קודמות, לקרוא ביקורות ולהחליט כמובן 🙂
מוזמנים להיכנס לדף צילום מוצר שלנו ולהתרשם עוד
הפקת סרטונים לרשתות חברתיות הוא התוכן הטוב ביותר. למה אתם שואלים? כי יש לכם 30 שניות לשכנע אותי להיכנס לאתר שלכם… 30 שניות זוז! הקצב
צילום מוצר הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על לקוח פוטנציאלי אשר גילה עניין במוצרים שלנו. בצורה הכי פשוטה וישירה, אם השקענו בצילום מוצרים מקצועי –
חג פורים, תתפלאו, זהו גם חג גדול לעסקים. אין ספק שהוא מאחד בין כולנו, משמח אותנו והכי חשוב – מוציא מאיתנו רוח שטות ויצירתיות אין