הפקת סרטון תדמית לעסקים

שלושה צלמים מפיקה סרטוני תדמית לעסקים כבר שני עשורים

סרטוני תדמית

 הפקת סרטון תדמית איתנו מבטיח כי המותג והמוצר שלכם ייוצגו באור הטוב ביותר האפשרי

לסרטוני תדמית יכולים להיות יתרונות גדולים עבור עסקים וארגונים בכל המגזרים. 
הפקנו סרטוני תדמית רבי השפעה עבור מבחר רחב של עסקים מעולמות שונים ומגוונים.

הפקת סרטון תדמית

הפקת סרטון תדמית זה לא דבר פשוט, דרוש תכנון נכון והסתכלות רחבה בכדי לא לזרוק כסף יקר לפח. הניסיון שלנו לימד אותנו איך לעשות את זה הכי טוב.

הפקת סרטון איתנו כוללת מספר שלבי ביצוע חשובים שמהווים כמעין עמוד שדרה לפרויקט. מתכנון והבהרת מטרות , לכתיבת תסריט תואם, בניית לוח זמנים , ימי צילום, אנימציה, עריכה, סאונד , קריינות ועוד..  

אתכם לאורך כל הדרך

אנו מבטיחים שיתוף פעולה לאורך כל הדרך עד שתהיו מרוצים מהסרטון תדמית שהפקנו עבורכם . 

צוות המפיקים, הבמאים, הצלמים, האנימטורים והתסריטאים ילוו אותכם לאורך כל התהליך ויהיו זמינים לרצונתכם בכדי להבטיח שהפרויקט שלכם יקבל את תשומת הלב המירבית, לכל פרט ופרט ובכל שלבי הביצוע.

ציוד צילום מקצועי

אנו משתמשים בציוד סאונד והקלטה משוכללים עם תאורה איכותית. ציוד שלא יורד ברמתו מציוד של סרטים עלילתיים או אולפני טלוויזיה.
כל זאת על מנת להבטיח שסרטוני התדמית שאנו מפיקים יראו וישמעו מעולה.

ניסיון רב בתחום

הפקנו סרטוני תדמית ומוצר עבור החברות והארגונים הגדולים ביותר בארץ ומותגים גלובליים כולל נענע, ערוץ 12,TED, קוקה קולה, מי עדן, בורסת היהלומים, דמרקר TV, עיריית רמת גן ועוד..
כדי להפיק סרטונים שעוצרים את הדפדוף ודורשים תשומת לב.

לא משנה מי הלקוח שלנו, אנו שואפים לספק את אותה הפקת וידאו מקצועית באיכות גבוהה במחירים ששווים כל שקל.

מפיקים סרטונים בהאהבה גדולה

הכל מתחיל ונגמר באהבה לצילום ולהפקת סרטונים שמעבירים מסר ברור, מעוררים רגש או מעלים חיוך.

ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו, לכן כאשר סרטון תדמית שהפקנו עמד בציפיות שלכם, שירת את המטרה שלשמה הוא נועד ויצר גלים ויראלים אנחנו מתמלאים בתחושות הצלחה וממשיכים לצעוד קדימה בשמחה ובאהבה גדולה.

סרטון לסטאראפ

סרטון לסטאראפ

לוקחים את הרעיון שלכם למסכים

סרטוני מורשת

סרטוני מורשת

מספרים ומנציחים את הסיפור שלכם

סרטונים לתחום הרפואה

סרטונים לתחום הרפואה

מצלמים מערכות מורכבות בכל קני מידה

סרטוני תדמית לעסקים קטנים

סרטוני תדמית לעסקים קטנים

שמים את העסק שלכם במרכז התמונה

סרטוני תדמית לעמותות

סרטוני תדמית לעמותות

מעבירים את המסר שלכם לעולם

מה אומרים עלינו

רוצים לקבל הצעת מחיר? נשמח אם תרימו טלפון

סרטון תדמית לעסקים

בעידן שלנו כל עסק צריך סרטון תדמית, סרטון תדמית לעסק הוא הדרך הטובה ביותר להציג את עצמך ללקוחות חדשים והדרך החזקה ביותר לבנות מותג. 
בעולם הדיגיטלי ברור כבר מזמן שיש כוח רב לסרטון תדמית בעולם השיווק. כל המחקרים מצביעים באופן חד משמעי שסרטון (לא משנה באיזה פלטפורמה) מושך הכי הרבה אנשים וממיר הכי הרבה לקוחות. (עוד מידע על כוחו של סרטון תדמית תוכלו למצוא בבלוג שלנו

אתם עסק ועדיין אין לכם סרטון תדמית לעסק שלכם? יש לכם רעיון אבל הוא לא מגובש מספיק? לפניכם מספר פעולות שיעזרו לכם להביא את הרעיון שלכם למסכים של הלקוחות העתידיים שלכם וכמובן לעסק שלכם לעוף קדימה. 

7 פעולות שיעזרו לכם להפוך את הרעיון שלכם לסרטון תדמית לעסק

מה המטרה שאתם רוצים להשיג?

יכול להיות שכבר רץ לכם תסריט בראש ואתם כבר מדמיינים איך הסרטון יראה, אז… 
עצרו רגע ובואו ניקח צעד אחורה ונשאל את עצמנו – למה אנחנו צריכים את הסרטון תדמית הזה בכלל? מה הסרטון הזה צריך לעשות בכדי שתהיו מרוצים?

השאלות האלה יכולות למקד אותנו ולבנות לכל התהליך הזה מין מסגרת שתעזור לנו לבנות את הפאזל בצורה היעילה ביותר ולהשלים את התמונה מבלי לנסות לחבר חלקים של פאזל אחר שלא רלוונטי למטרות שלשמם התכנסנו.

אז בואו נצלול למטרות ביחד: אולי אתם עסק חדש ואתה רוצה סרטון שיציג את המותג שלכם בצורה הטובה ביותר ויבנה לכם תדמית? או אולי יש לך קו מוצרים חדש שדורש הסבר נוסף לקונים פוטנציאליים? אולי אתם זקוקים לסרטון תדמית בכדי להגדיל את המכירות ואתם זקוקים לסרטון שדוחף אנשים לפעולה?

לפניכם 5 סיבות הכי נפוצות לעסקים שיצרו איתנו סרטוני תדמית:

  • מודעות וחיזוק המותג
  • להניע ולהגדיל מכירות
  • ליצור תנועה
  • להגביר את מעורבות הלקוחות
  • להדריך וללמד לקוחות
חשוב לציין שסרטון עם מספר מטרות רב מידי יכול לבלבל ולפספס את המטרות. 
במקרה כזה אנו ממליצים ליצור מספר סרטוני תדמית לעסק עם מטרות שונות וכך באופן אוטומטי אתם משיגים את רוב המטרות (לדוגמא: ככל שישי יותר סרטונים כך לקוחות מרגישים את הנוכחות שלכם והמודעות למותג והחיזוק המותג גדלים).

מבנה הסרטון

עכשיו שהבנו את המטרות יהיה יותר פשוט להבין את המבנה הכללי של הסרטון תדמית, ומה הגיוני לעשות בכדי להשיג את המטרה.

דוגמא: בניתם אתר אינטרנט ואתם רוצים להפיק סרטון תדמית לעסק שמטרתו להציג את המותג ולגרום לאנשים להתרשם ולעקוב אחריכם.

במקרה כזה, סביר להניח שהייתם הולכים עם סרטון תדמית קלאסי במבנה של "הכרות" שבוא אתם עונים על השאלות הכי רלוונטיות שעולות כאשר מכירים משהו בפעם הראשונה. או אולי במבנה של "בעיה / פתרון" שבוא אתם מציגים בעיה ואת העסק שלכם כפתרון.

לפניכם מספר רעיונות, וכיוונים אפשריים שימקדו אותכם ובמקביל יפתחו אותכם לרעיונות חדשים

  • סרטון הכרות: ספרו לקהל שלכם מי אתם, מה היא משימתך, למה לעבוד דווקא איתכם וכו '.
  • סרטון הדרכה: הסבירו כיצד השירותים שלכם או המוצרים שלכם עובדים
  • בעיה / פתרון: הציגו את הדרך הישנה מול הדרך החדשה ואיך המוצר שלכם או שימוש בשירותים שלכם הם הפתרון
  • סרטון עם נרטיב: השתמשו באלמנטים של סיפור (כמו עלילה, סכסוך, זוויות ראיה שונות וכו ') בכדי להציג או להסביר משהו בעדינות
  • סרטון המניע לפעולה: סרטון שמטרתו להביא את הצופים לעשות משהו (למשל – לקנות עכשיו, או להרשם עכשיו)
  • סרטון מוצר: להציג מוצרים ואת מעלותיהם ו/או להציג מפרט של המוצר או התוכנה.
  • המלצה: ראיונות, הצעות מחיר, חוות דעת וכו' עם לקוחות סביב נושא או נושאים ספציפיים
  • אישור חברתי: אם הוא קנה גם אני יקנה, אם הוא משתמש ומבסוט אז כנראה שגם אני יהיה / שימוש בידוענים או משפיעים
  • סרטון אינפורמטיבי: סרטון בוא אתם מחנכים את הקהל שלכם ומקנים לו ידע שרלוונטי לתחום שלכם ושאתם יכולים להיות אוטוריטה.
  • בידור: לשמח או לעודד את הקהל שלך באמצעות סיפור, הומור וכו '.

חוויה אופטימלית

מהי החוויה אותה היינו רוצים שהלקוח יחווה כשהוא צופה בסרטון תדמית על העסק שלנו? עכשיו הזמן לחשוב איך הסרטון שלכם יגרום לקהל שלכם להרגיש?

אתם רוצים סרטון תדמית לעסק שיעורר הזדהות ואמפטיה? אתם רוצים להצחיק? אתם רוצים לגרום להם להרגיש מודעים וחכמים יותר? או אולי אתם רוצים לגרום להם להרגיש צורך לעשות מעשה? 

לאחר שבחרתם נסו להבין האם זה משתלב עם המבנה או איך זה משתלב?

לפניכם כמה דוגמאות:

  • דרמטי – מרגש 
  • כיף / שובב – יצירתי, קליל ומהנה
  • פשוט / אינפורמטיבי – ברור ותמציתי. 
  • שיחה – נוח ואותנטיים. 
  • דחוף – קורא לך לנקוט בפעולה, עכשיו!. 
  • השראה – סרטון המשתמש בהשראה להנעת פעולה 
  • הומוריסטי – קומי; גורם לך לצחוק או לחייך.
  • משונה – משתמש במוזרות או בדברים בלתי צפויים בכדי להבהיר נקודה. 
  • מפואר – מבריק, מהודר, צעקני, סקסי, עשיר. 
ויש עוד חוויות רבות.. חשבו על מהות העסק ומה יכול לשרת אותכם הכי טוב

אורך הסרטון

האם זה יהיה סרטון בן 30 שניות? 60 שניות? 2 דקות? או אולי אפילו 5?

יכול להיות שאתם חושבים לעצמכם שזה לא קריטי כרגע "כמה שיצא יצא" אבל מחשבה על כיוון כללי תשאיר אותנו ממוקדים. ולא תעייף את הצופים.. סרטון טוב משאיר את הצופים עד הסוף.

חישבו על הפלטפורה שבא אתם הולכים להפיץ את הסרטון תדמית שלכם ובאיזה אורך כדאי שיהיה הסרטון בשביל לשרת אותכם בצורה הטובה ביותר. 
התחשבו  גם בתקציב – אם אתה נמצא בקצה העליון של הספקטרום התקציבי, ייתכן שתוכל לחתוך גרסאות רבות ושונות (כלומר —90, 60, 30 ו -15 שניות) שיעניקו לך יותר אופציות ואפשרויות לפרסום בפלטפורמות שונות.

וכמובן במטרה – סרטון הדרכה יהיה שונה באורכו מסרטון מכירתי

סגנון

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון יהיה הסגנון הוויזואלי של הסרטון, כלומר איך הוא ייראה.

הסגנון הוויזואלי של הסרטון תדמית שלכם יכול להתעורר לחיים בדרכים רבות ושונות, הנה כמה רעיונות:

  • אנימציה –  (דו מימדית או תלת מימדית).
  • סרטון קולנועי – עם שחקנים שמגלמים דמויות, וסצנה מבויימת היטב
  • לוח לבן
  • רעיונות אישיים עם אנשי מפתח לצד תמונות מחיי היום יום של העסק
  • צילום אירוע
יש עוד אינספור רעיונות ואתם מוזמנים לחפש סגנון שאתם אוהבים ברחבי הרשת או מתוך סרטוני תדמית שכבר הפקנו .
 

נסגרים על מה הכי חשוב

בהנחה שעברתם את כל השלבים ויש לכם מסגרת לסרטון תדמית לעסק שלכם, הגיע הזמן לרדת לפרטים.

כדי לעשות זאת, אנו מציעים להתחיל במה שהכי חשוב ולאט לאט למלא את החסר.

לדוגמא, לפני שאתם מתחילים לכתוב תסריט כיתבו פיסקה שמסכמת את הרעיון מנקודת מבט גבוהה. פיסקה זו צריכה להתמקד ברעיון עצמו, כך שתמיד תוכלו לחזור לפסקה ולראות האם מה שכתבתם משרת את הרעיון המרכזי או לא.

"כתבנו פסקה, מה הלאה?"

  • סצנות – כמה סצנות באמת צריך בשביל להעביר את המסר? כמה מיקומים צריך?
  • שחקנים – כמה דמויות? מי הם? מה הסיפור שלהם? איך הם נראים ולמה?
  • אודיו / סאונד / קריינות – האם קריין מלווה את הסרטון? האם תהיה מוזיקת רקע? האם כל טקסט יצטרך להופיע על המסך על מנת להעביר את המסר?
  • מוצר – איך המוצר משתלב בסיפור? כמה פעמים יופיע המוצר ומתי / איך?
  • אביזרים – ואם יש אביזרים כלשהם שחייבים שיהיו בכדי שהסרטון יעבוד ומאיפה משיגים אותם 
  • איך מביאים אותם לפעולה לאחר בסוף הסרטון
ויש עוד המון פריטים שיצוצו לאורך התהליך לכן רשמו אותם ותזכרו להתייחס אליהם בשלב זה.

תסריט לסרטון תדמית

לכל תסריטאי, מנהל קריאייטיב, במאי וכו 'יש כנראה דרך משלו לכתוב תסריטים. אך יש מספר דברים שמאוד יעזרו אם הם יהיו כלולים בכל סצנה שתכתבו:

  • מספור הסצנה
  • זמן (ממתי עד מתי בשניות)
  • אודיו –   מה אנו שומעים ברגע זה
  • תיאור הסצנה, רשימת הדמויות, מיקום, אביזרים מיוחדים, ביטויים או תנועות, או כל פרט אחר הנחוץ לאותו רגע

אתם יכולים להשתמש ב- Google Docs או בכל תוכנה אחרת כדי לכתוב את התסריט עם כל המידע הרלוונטי שיעזור ממש בשעת הצילום.

(כשעובדים איתנו אנו כבר נדאג לכל זה ונשאיר לכם רק לאשר.. 

גאנט סיפורי??????? איך לקרוא לזה?

עכשיו שהתסריט בידכם עם כל המידע הרלוונטי הגיע הזמן לעבוד עם צלם, אנימטור, מאייר או מעצב כדי ליצור ויזואליות שמתאימה לתסריט שלכם ותעבוד טוב בסרטון תדמית שלכם.

הרעיון הוא לעבוד עם אמן חזותי שיעזור להחיות את התסריט והרעיונות שלך, ולוודא שכל מה שאתה עומד לצלם ייראה טוב (והגיוני) בסרטון.

הפקת סרטון תדמית בפועל

הגענו לחלק המעשי בוא פונים לחברת ההפקה ומבינים איך להוציא את הסרטון לפועל. 

עם חברת ההפקה נסגור דברים כמו, כמות ימי צילום, כמות מצלמות, ליהוק, קריינות, אנימציה, ימי עריכה ועוד… אחרי שיחה כזאת תוכלו לקבל הצעת מחיר מדוייקת ועניינית שיאפשרו לכם להריץ את הפרויקט קדימה.

אקשן!

מתחילים להתרגש? גם אנחנו בכל פעם שאנחנו מתחילים ומסיימים פרויקט חדש.

מוזמנים להרים טלפון ולתייעץ אותנו בכל נושא. אנו נשמח ללוות אותכם בכל השלבים ולתת מניסיונו הרב.

זכרו! סרטון תדמית לעסק הוא כרטיס ביקור דיגטלי מעולה. עכשיו הגיע הזמן להראות לעולם מה אתם שווים

רוצים לקבל הצעת מחיר? נשמח אם תרימו טלפון