הפקת סרטון תדמית לעסק שמכוון גבוה

בראש האסטרטגיה השיווקית שלכם חייבים לעמוד סרטונים. סרטון תדמית הוא הסרטון הראשי והמרכזי של עסק, הוא בדרך כלל יופיע בדף הראשי של האתר שלכם והראשון שישלח לאתם צריכים לדבר או להציג את העסק. אז מה חשוב שיציג הסרטון תדמית שלכם ועוד מחשבות שיעזרו לכם להפיק סרטון שמכוון גבוהה. 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

חייבים לבלוט

כל עסק רציני, זקוק לאסטרטגיה. כזו שתכוון את המינוף העסקי למקומות וקהלים המדויקים ביותר עבור העסק. האסטרטגיה הזו צריכה לכלול מהלכים שיווקיים מתוכננים היטב, כמו גם אלמנטים תדמיתיים שחשוב לשים עליהם דגש. אנו חיים ופועלים בתוך שוק רווי מכל בחינה שהיא וניצבים בפני אתגרים גם כאשר אנחנו הצרכנים וגם כאשר אנחנו נותני השירות. האתגרים האלו נובעים מתרבות השפע המקיפה אותנו וגורמת לכך שניחשף מדי יום לתכנים, פרסומים, תמונות וטקסטים בכמויות גדולות מאוד. מכיוון שיש גבול לכמה המוח האנושי יכול לספוג ולזכור, מפרסמים ובעלי עסקים צריכים לעשות כל שביכולתם על-מנת לבלוט מעל המתחרים. ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, היא באמצעות סרטון תדמית לעסק.
אנשים עושים לייקים לסרטון

מה מציגים סרטי תדמית

המטרה של סרטון תדמית לעסק, היא להציג את החזון שהוביל לפתיחת העסק, האג'נדה שלו כיום, העובדים, המכשור, התועלות לקהל הצרכנים ומטרות לעתיד. סרטונים אלו שונים מסרטוני מכירות למשל, משום שהן לא מציגים מוצר או שירות ספציפיים ומנסים לשכנע את קהל הצופים לרכוש אותו. הם מתמקדים בהוויה העסקית כולה, במטרה לחדור לתודעת הקהל.

איפה מציגים סרטון תדמית עסקי?

יש מגוון סיטואציות בהן ניתן להקרין סרטי תדמית. בדרך כלל, תמהיל הקהל ומהות ההתכנסות היא שונה, אך המטרה היא אותה מטרה – להציג את העסק כנחשק, פעיל ובעל ערך. בין השאר מקרינים סרטי תדמית ב:


• כנסים וסמינרים מקצועיים
• אתר אינטרנט 
• תערוכות בארץ ובעולם
• מפגשי נטוורקינג לבעלי עסקים
• במהלך הרצאות ומצגות למשקיעים פוטנציאליים
• בתהליכי גיוס עובדים
• לעובדים חדשים בחברה
• בפרופילים העסקיים ברשתות החברתיות

סרטוני תדמית בשילוב אנימציה

אם אתם מעוניינים בהפקת סרטון תדמית לעסק, חשוב שתכירו את ההבדלים בין הסרטונים. קודם כל, כדי להפיק סרטון תדמית אתם לא חייבים לבצע מהלכים לוגיסטיים סבוכים ולהעמיד עובדים נבוכים מול המצלמה. הטרנד כיום הוא סרטוני אנימציה לעסק, העושים שימוש בטכנולוגיה מתוחכמת על-מנת להעביר את המסרים העיקריים של המותג ואת האווירה בבית העסק, כמו גם ההצלחות העסקיות והתוכניות לעתיד. לסרטוני אנימציה וסרטונים מצולמים משולבי אנימציה יש מעלות רבות ולכן חברות רבות במשק, כולל חברות ענק, כבר משתמשות בטקטיקה הזו והיא נפוצה ואפקטיבית. תחת סרטוני אנימציה תדמיתיים אפשר לכלול גם הדמיות תלת מימד, המאפשרות לבעלי העסק להציג ללקוחות כיצד יראה הפרויקט, עוד לפני שהסתיים.

יצירתיות ודיוק!

מעבר לכך, אף סרטון תדמית לא חייב להיות מעונב וארכאי. נהפוך הוא – חשיבה יצירתית וחדשנות הן הדרך לבלוט מעל כולם ואם אתם מציגים את הסרטון מול לקוחות או אנשים חשובים, זו ההזדמנות שלכם לבדל את העסק כלא שגרתי, על כל ההיבטים החיוביים הקשורים לכך.

סרטונים יכולים להיות באורכים שונים, על-מנת שיצליחו להעביר את המסר אך גם לא יעמיסו על הצופים ולא ימאיסו עליהם את הצפייה. יש מקרים בהם חצי דקה מספיקה על-מנת להציג את הדברים בצורה אופטימלית ויש סרטונים ארוכים בהרבה.
ובכל מקרה, גם אם אתם בכל זאת מעוניינים בסרטון תדמית מודרני אך לא מתחכם מדי, אתם צריכים למצוא את האדם המתאים ביותר שיפיק אותו עבורכם.

עריכת סרט תדמית

טעות נפוצה

אחת הטעויות הגדולות שבעלי עסקים מבצעים בהקשר של סרטוני תדמית היא, שהם לא אומדים בצורה נכונה את כמות ההשקעה ורמת הידע הטכני הנדרשים על-מנת להפיק סרטון מרשים ומכבד שיפאר את בית העסק ויציג אותו באטרקטיביות. 

בעלי עסקים שטועים לחשוב כי כל אחד מסוגל להפיק סרטון תדמית לעסק, מנסים לקצץ בעלויות ולהטיל את המשימה על חלק מהעובדים בעסק עצמו, המגלים כישרון מסוים בצילום או בעריכה. למרבה הצער, התוצאה במקרים אלו, היא בהתאם. 

סרטון תדמית שנעשה תוך שאיפה לקצץ בעלויות ולא מתוך השקעה אמיתית והבנה של הערך העצום הגלום בו, הוא סרטון שיכול להראות חובבני ומרושל ועלול להביך את העסק יותר מלמנף אותו.
לכן, אם אתם מעוניינים בהפקת סרטוני תדמית ברמה גבוהה, עדיף לכם לפנות לחברה המתמחה בתחום שהסרטוני תדמית שהיא הפיקה מוצאים חן בעינכם. שם תוכלו לקבל אפיון מדויק של הצרכים והמטרות שלכם ולאחר מכן הפקה ברמה גבוהה הכוללת בימוי, תאורה, עריכה וכדומה. חברה המתמחה בסרטוני תדמית תלווה אתכם לאורך כל התהליך והתוצאה תהיה סרטון תדמית לעסקים, שאתם גאים ומתרגשים להקרין בכל פעם מחדש. הכסף שהוצאתם יחזיר את עצמו עם שיווק נכון של הסרטון ויציג אותכם באור הבהיר ביותר. בהצלחה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
צילום קטלוג לדוגמא

צילום מוצרים לקטלוג

שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא

קרא עוד »
צילום מוצרים (נעלים) לאתרי אינטרנט, פקשוט

פקשוט

בעברית – צילום מוצר באריזה שלו, או בקיצור צילום מוצר. מי שהתנסה כבר, יכול להעיד שלא מדובר בעבודה קלה בלשון המעטה. צילומי פקשוט הם לרוב

קרא עוד »