צילום מוצרים לקטלוג
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
יש לכם עסק, ובניתם אתר אינטרנט… אבל אין לכם סרטון תדמית שמספר על העסק שלכם ועל השירותים שאתם מציעים בדקה בודדה אחת? אז כדאי שתצטרפו לעסקים קטנים שמכוונים גבוהה. עסקים שהבינו שסרטון תדמית שיווקי הוא כעת הצורה הפופולרית ביותר של שיווק דיגיטלי.
במאמר זה, אנו מסבירים מה צריך שיכלול סרטון תדמית לעסקים קטנים ומדוע אסור לכם להתעכב ולדחות את הפקתו.
לכל כך הרבה עסקים יש כיום סרטוני תדמית המציגים בצורה מקצועית, מעניינת ואף מבדרת את העסק ואת שרותיו.
אורכו של סרטונים אלה לרוב הוא דקה, (כי יותר מזה לרוב מעייף) לעתים תמצאו סרטון משולב אנימציה, ומטרתם למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאלים באופן שרק וידאו יכול.
אם תחקרו טיפה לעומק תגלו מגוון רחב של סרטוני תדמית שהצליחו לשנות את פני העסק ולא משנה באיזה תחום העסק. הרבה סרטוני תדמית לעסקים עשו היסטוריה בעזרת סרטון אחד וחשפו את המותג והשירות שלהם למאות אלפי לקוחות.
אז הבנו שבסרטון תדמית יש פוטנציאל שיווקי ענק ובשימוש בוידאו בכלל. בין אם אתה מציע שירותים דיגיטליים או חנות מקומית טוב שיהיה לך אחד.
רוצים לדעת איך סרטון יקדם אתכם? המשיכו לקרוא.
הרבה עסקים קטנים עוברים לדיגיטל מסיבות רבות: בכדי להשיג יותר לקוחות, לשמר יחסים עם לקוחות, להציע את מרכולתם ולהיות גורם מכוון ומשפיע בשוק הרלוונטי ואף להשקיע בנכס דיגיטלי ולצבור ותק.
אבל האמת הברורה היא שיותר ויותר אנשים מבלים באינטרנט וזה הדרך הטובה ביותר להגיע אליהם.
בואו נסתכל על נתונים סטטיסטיים מהירים: מעל 80% ממשתמשי הטוויטר צופים בתוכן וידאו (זה הרבה) באופן קולקטיבי, העולם צופה בסרטוני יוטיוב בשווי של יותר מ -500,000,000 שעות ביום (שוב, זה הרבה)
גם אחוזי הצפייה בפייסבוק ואינסטגרם הם באופן משמעותי יותר על סרטונים מתמונות ואיך אפשר לשכוח את הטיק טוק שכולו מבוסס סרטונים.
בקיצור, העולם צופה בסרטונים כל הזמן וצורך הרבה מהם!
"סרטוני תדמית מעלים את המודעות למותג שלך, וחשוב שישחקו כחלק מרכזי במשפך המכירות שלך. אם תבדקו את המתחרים שלכם אנחנו מאמינים של – 80% מהם יש סרטון תדמית. אז אתם מוכנים להצטרף להנאה ,לתחרות ולנצח אותם במגרש שלהם?
עסק מתחיל? סרטון תדמית לעסק קטן הוא הכרחי ויעיל פי 2 בשבילכם!
לפניכם כמה סיבות מדוע אתם צריכים שיהיה לכם סרטון תדמית שמסביר לעולם מי אתם ומה אתם עושים:
סרטוני תדמית בונים אמון וביטחון באיחוד לעסקים קטנים וזה הדבר הכרחי כשמכוונים להיות שחקנים גדולים בעולם העסקים. מותגים המשדרים אימון הם מותגים שאתה תחזור לקנות מהם שוב ושוב.
דרך קלה לבנות אמון בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם היא ליצור סרטון הסבר קצר. זה נותן לצופה הזדמנות להכיר את העסק וזה אוטומטית מקרב אותו. פתאום, העסק מוחשי. ולא רק טקסט על המסך.
סרטוני תדמית חשובים עבור קידום אורגני במנועי החיפוש. הוא מקליל ומנגיש תוכן כתוב ומשאיר את הצופים זמן ממושך יותר באתר שלכם. בנוסף חשוב לזכור ש YOUTUBE שייך ל GOOGLE וכל זמן שאתם צופים בסרטון ביוטיוב גוגל מבסוט.
סרטוני תדמית לא תמיד צריכים להיות כל כך יקרים להכנה. ככאלה, ההחזר על ההשקעה שלהם יכול להיות זריזה. אם יש לכם תקציב שיווקי, סרטון הוא הוצאה קטנה בהשוואה לפרסום ממומן, וברגע שהפקתם אותו הוא מעלה את אחוז ההמרות. תוכלו להשתמש בסרטון או בחלקים ממנו בכדי להציג את עצמכם בכל הפלטפורמות האפשריות על הצד הטוב ביותר.
סרטונים הם הדבר שאנשים בדרך כלל רואים תחילה כאשר הם נכנסים לדף אינטרנט כלשהו. הם כמו מגנטים שאנחנו לא יכולים שלא ללחוץ עליהם. אנו רואים סרטון ובום! אנחנו רק רוצים ללחוץ על Play. סרטוני תדמית מכילים גם קריאות לפעולה, מה שמעניק לצופה את האפשרות לעשות את הדבר שאתם הכי רוצים שהוא יעשה.
סרטוני תדמית מסבירים מה אינכם יכולים אם היינו אומרים לכם עכשיו, "הסבירו לנו את העסק שלכם בדקה אחת", האם הייתם מסוגלים לעשות זאת? ו – 200 פעם ביום?
סרטון תדמית לעסקים קטנים משמש הרבה פעמים כסוכן מכירות עצמאי שמוציא את שמכם לעולם בצורה הטובה ביותר ובאור החיובי ביותר.
אתם עסק קטן וכל עזרה חיצונית הייתה עוזרת, לכן אם אתם חושבים על סרטון כעל איש המכירות שלכם הוא כנראה יהיה איש המכירות הכי זול שתוכלו למצוא. בתוך דקה הוא יוציא אותכם הכי טובים ומעניינים ויכוון את הצופים לפעולה, כל עוד הסרטון תדמית טוב כמובן.
להפקת סרטון אין גבולות, אפשר לעשות זאת באנימציות, סיפורים מצחיקים, גימיקים, דמויות נהדרות ולהשתמש בסלו מושן ,רחפנים ואפקטים או פשוט לדבר בגובהה העיניים. כך תעשו את הסרטון משכנע ובלתי נשכח תוך שימוש ברגש, הומור ועוד..
לא מספיק שחברת הפקת וידאו טובה ביצירת סרטונים ושיש לכם צלם וידאו מעולה עם ציוד מצוין ,הם צריכים גם להבין שיווק.
למה? אנימציה טובה היא דבר אחד. אבל בלי קופירייטר תותח שמבין איך להתחבר לקהל שלכם, כל מה שיש לכם בידיים זה סרטון יפה למראה.
חברות הפקה טובות עובדות עם קופירייטרים פנימיים שיודעים ליצור תסריטים מרתקים שהופכים את הסרטון לאמצעי תקשורת חשוב עם הלקוחות שלכם. הם לא צריכים שתבוא עם תסריט. הם יעשו זאת בעצמם. מתוך מודעות לכל הטרנדים האחרונים בשוק.
סרטון תדמית לעסקים קטנים חייב להיות חד! וזה אומר קצר וקולע! סרטון טוב חייב להיות מסוגל להסביר את העסקים שלכם ואת פועלו בכמה מילים בלבד שיעשו קסם. הזהרו מסרטונים שמעייפים את הצופים וגורמים להם לסובב את הגב.
סרטון מסביר לא אמור להיות סרטון אפי שמראה את הכישרונות של חברת הפקת הוידאו.
זה צריך להיות סרטון קצר, תמציתי, קל להבנה, שמראה את החבר'ה שלכם ומתייחס לבעיה שיש ללקוחות שלכם. אם תדברו בגובה העיניים אנשים התחברו אליכם.
לכן חשבו על הקהל שלכם ודברו אליכם בדרך שלכם בצורה שיהיה להם קל וברור להבנה ואם מתאים הומורסטי אז תמיד טוב.
סרטון תדמית הוא רק כלי אחד מזרוע השיווק שלכם. זה צריך להתאים בצורה נאה לפאזל שכולל גם עיצוב אתרים, שיווק בדוא"ל, כתיבת תוכן ומכירות. אך זכרו, סרטון אחד לא יכול לשרת אותכם עשרים שנה. המגמות כל הזמן משתנות. ווידאו הוא כלי מצויין, לכן חדשו כשדרוש וחשבו על מגוון סרטונים שיכולים לשרת את העסק כמו סרטוני מוצר, וסרטוני הדרכה שיכולים להיות פשוטים בהרבה להפקה ולכן זולים ומשתלמים עוד יותר. ברגע שתבינו את כוחו של הוידאו לא תרצו להפסיק להפיק.
הכתבה שכנעה אותכם? רוצים לשמוע עוד או להפיק סרטון תדמית לעסק שלכם. מוזמנים לדבר איתנו ואנחנו שלושה צלמים נעמוד לרשותכם
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
הפקת סרטונים לרשתות חברתיות הוא התוכן הטוב ביותר. למה אתם שואלים? כי יש לכם 30 שניות לשכנע אותי להיכנס לאתר שלכם… 30 שניות זוז! הקצב
צילום מוצר הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על לקוח פוטנציאלי אשר גילה עניין במוצרים שלנו. בצורה הכי פשוטה וישירה, אם השקענו בצילום מוצרים מקצועי –