הפקת סרטי שיווק

לסרטים יש כח רב. בין אם על התודעה שלנו, על הנפש שלנו ועל ראיית עולם שלנו. סרטונים מפעילים אצלנו מספר חושים במקביל ומאפשרים לנו לבחון את המוצג בצורה הראליסטית ביותר אחרי להרגיש את המוצר בידיים. 

לכן שימוש בסרטונים ככוח שיווקי הוא מהלך מתבקש. רוצים להבין איך סרטי שיווק יכולים להיות אלמנט מרכזי במערך השיווק שלכם ואיך מפיקים סרטון מוצלח? המשיכו לקרוא 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

מה הם סרטי שיווק?

סרטי שיווק הם בעצם סרטי תדמית או סרטי מוצר שמציגים את המוצר, השירות או העסק באור חיובי מושך ומסקרן. מטרתם כמובן הוא להניע לפעולה.. 

אסטרטגיות שיווק מבוססות היום בעיקר בדיגיטל

כל עסק מבין היום בעיקר בתקופות כאלה שהעולם הדיגיטלי הוא כח אדיר. כמעט לכל עסק יש היום אתר, דף נחיתה או דף עסקי באיזה פלטפורמה. למה כולם עושים את זה? כנראה שיש סיבה..

כוחם של סרטי שיווק בדיגיטל

כוחם של סרטוני שיווק כבר לא ניתן לערעור. חשבו על הזמן שאתם מעבירים כל יום בצפיית סרטונים. בין אם זה סרטוני הדרכה, סרטונים של חברים, סרטוני מוצר, פרסומות, תוכניות ועוד. יש מספר רב של חברות שיכולות לספר את סיפור ההצלחה שלהם שהתגלגל בגלל סרטון אחד. יש מספר לא מבוטל של עסקים שמעלים סרטונים באופן קבוע ולהם מחכים אלפי עוקבים. הרוב הגדול של העסקים מסתפק בסרטון תדמית בדף הבית שמציג את החברה ואת פועלה, אותו הסרטון משמש להצגת החברה בכל כנס, גיוס לקוחות וייצוגיות נוספות  

סרטוני שיווק כאמצעי לקידום אורגני במנועי החיפוש

קידום אורגני נקבע גם ובעיקר בזכות התוכן שאותו אתם מציגים והרלוונטיות שלו לנושא. מכיוון שסרטונים אם כלי מצויין להעברת אינפורמציה הם מוצגים בהרבה ביטויי חיפוש, בין אם ביוטיוב או במנועי חיפוש כאלה ואחרים. בהרבה מקרים סרטון שיווקי כזה או אחר הוא הרושם הראשוני של החברה מול הלקוח. אופטימיזציה לסרטי שיווק יכולה לחשוף את השירותים והמוצרים שלכם באופן אורגני ולמשוך לקוחות ממוקדים באופן שוטף בעלויות נמוכות.

סרטוני שיווק כאמצעי לקידום אורגני
סרטי שיווק במדיה החברתית

אנחנו מבלים שעות רבות בדפדוף ברשתות החברתיות וזו סיבה מספיק טובה לכך שהמדיה החברתית הפכה לאחת הענפים המרכזיים בכל אסטרטגיה שיווקית. אם תעברו על כל הפלטפורומות החברתיות תראו שהכלים הכי חזקים עם הכי הרבה זמן צפייה ואחוזי ההמרה הכי גבוהים מגיעים מסרטונים. סרטון שיווק טוב ונכון יכול לעשות באז רציני, לעצור את הדפדוף ולהפנות את תשומת הלב של הגולשים למה שיש לכם להציע להם.

איך מפיקים סרטי שיווק מוצלחים?

דברו לצרכי קהל היעד שלכם

מיהו הלקוח האידיאלי שלכם? מה הם צריכים? נסו לדבר לקהל שלכם באופן כזה שיגרום לו להרגיש כאילו אתם מדברים ישירות אליו. סרטי שיווק טובים גורמים לכם להרגיש שהפיקו אותם בגלל הצורך האישי שלכם.

תסריט יעיל

נסו להתחיל ב"מה: "מה הבעיה שאותה העסק שלכם יכול לפתור? ואז, באמצע הסרט תענו על "איך:" כיצד המוצר או השירות שלכם יכול לעזור לקהל שלכם לפתור את הבעיות שלהם. ולסיום, ה"למה: "מדוע שהם יבחרו בכם במקום בתחרות?

שמורו על זה קצר ומתוק

סרטי שיווק בין אם זה סרטון תדמית או סרטון מוצר לא אמורים להכנס ולהסביר לעומק. אינכם צריכים להיכנס לפרטים מורכבים על כל היבט או תועלת. היצמדו לדגשים והשתדלו לא לעבור יותר מ -90 שניות. הומור הוא כלי מצויין אשר ממתיק ומקליל את הסרטון ואף מעלה את סיכוייו להיות ויראלי. 

הוסף תנועה ומגוון מתמיד

סרטוני שיווק צריכים להיות דינמיים. תמונות סטטיות ישעממו את הקהל שלכם. הימנע מפסקות ארוכות או סצנות ארוכות שיגרמו לצופים לדפדף. זו לא מצגת פאוור פוינט אז אל תתייחסו לזה כך!

סגרו בבום!

סיימו בבום

סיימו את הסרטון בקריאה לפעולה. הבהירו מה ברצונכם שהקהל שלכם יעשה בסוף הסרטון. סרטי שיווק צריכים לעשות יותר מסתם ליידע – אתם צריכים מכירות. לכן זה הזמן להציע הצעה שאי אפשר לסרב לה! בהצלחה. 

 

צילום סרטי שיווק

רוצים שנפיק לכם סרטון? אתם מוזמנים לראות סרטי שיווק שכבר הפקנו ולהרים לנו טלפון.  בהצלחה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
צילום קטלוג לדוגמא

צילום מוצרים לקטלוג

שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא

קרא עוד »
צילום מוצרים (נעלים) לאתרי אינטרנט, פקשוט

פקשוט

בעברית – צילום מוצר באריזה שלו, או בקיצור צילום מוצר. מי שהתנסה כבר, יכול להעיד שלא מדובר בעבודה קלה בלשון המעטה. צילומי פקשוט הם לרוב

קרא עוד »