צילום מוצרים לקטלוג
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
לא פעם שמענו על חברות שבזכות מהלך אחד הפכו את הקערה על פיה והעפילו לפסגת הפרסום!
אז איך הם עושים את זה? איך הופכים לשיחת היום? ואיך לעזאזל מפעילים את קסמי הרשת?!
לכולנו יצא להיתקל בסרטון ויראלי בטירוף, עם מסר חזק ומשמעות שנגעה בנו עד כדי כך ששלחנו את הסרטון לכל מי שאנחנו מכירים! זהו חברים – סרטון תדמית.. ולא סתם אלא אחד טוב. אחד שגורם לאלפי אנשים להכפיל לשלש ולהפיץ את הבשורה בכל העולם!
Always think of your audience
דוגמא מצויינת לסרטון תדמית מופלא הוא Always #LikeAGirl, שהגיע לתוצאות פרסום מרשימות. אם אתן נשים או פמיניסטים אמיתיים.. אתם מכירים טוב את הסרטון ואפילו תרמתם בהפצתו.
ואם לא, זה – הזמן – לצפות ולהפיץ
סרטון תדמית תמיד יגיע עם מטרות שיווקיות ותמיד בשאיפה להיות כמה שיותר ויראלי.
בתוכו צריכים להיכנס מידע על החברה, על שירותיה, להצביע על מי קהל היעד שלה ובגדול להראות לנו למה היא ה-חברה.
סרטון תדמית טוב יצליח להכניס, בתוך מספר הדקות המוגבל, את המתכון הסודי שיגרום לי כצופה, להתרגש, להתלהב ובגדול להרגיש חלק משליחי המסר ושהכי חשוב בעולם יהיה להפיץ אותו הלאה (ולרוץ כמו בת לקנות תחבושות).
בואו נודה בזה, Always זה לא הלוגו הראשון שא.נשים יפרסמו ברשתות החברתיות שלהם.
איך לוקחים חברה שלא ממש סקסי לדבר עליה והופכים אותה לנושא היום?!
סרטון התדמית של Always היה צריך כמה קווים מנחים שאיתם יוכל להחזיר את אמון הנערות ולגרום להן להרגיש חלק ממשהו גדול ומשמעותי.
הכלי החשוב ביותר שהם השתמשו בו בסרטון התדמית הוא – דיבור באופן אישי ובגובהה העיניים לקהל שלהם לכן:
במקרה הזה – נשים. סרטון תדמית טוב יודע מיהו קהל היעד שלו ומכוון את התוכן שלו באופן אישי אליו.
המטרה היא שהאדם שאליו מיועד הסרטון, ממש ירגיש שהתוכן מופנה אליו באופן אישי, יצליח להתחבר ואף לקחת חלק פעיל. לדבר בגובה העיניים זהו כלי שמשתמשים בו כמעט בכל תחום שמטרתו היא לרתום את הלקוח ואחד מכלי השיווק הכי חזקים בשוק.
הם לקחו את אחד הנושאים הבוערים בעולם המגדר שהרי הוא הסטריאוטיפ של להיות "אישה" או "ילדה"
וכולנו יודעים שאין כוח מחבר יותר מאויב משותף.
לאחר מחקר קטן שעשו הבינו שאחת הסיבות המשמעותיות לירידה בביטחון העצמי של נערות היא העובדה שהן גדלות לחברה בה "להיות בת" או לעשות משהו "כמו נקבה" זה עלבון ומצביע על ביצועים לא טובים.
מה גם שבעשרות השנים האחרונות ישנו מאבק כלל עולמי של ילדות, נערות ונשים בסטריאוטיפים שבאו לשים אותן באור של חולשה, חוסר מסוגלות ובגדול שלהיות אישה זה "לא מספיק טוב".
בקיצור – נושא חזק לדבר עליו!
סרטון התדמית כולו מתבסס על ניסוי חברתי שנערך בלי ידיעת המשתתפים, מה שהופך אותו לכל כך אותנטי ומייצר אצלנו מיד את תחושת המחאה והחיבור. המשתתפים (נשים, גברים, בנים) מתבקשים לעשות כל מיני פעולות "כמו ילדה" והתוצאה שלא מאחרת להגיע היא ביצועים עלובים במשחקיות מוחצנת המעידה על חוסר מסוגלות. מיד אחרי שחצי השתעשענו וחצי הרגשנו רע כי זה נכון, מופיעות כמה ילדות בגילאים יחסית נמוכים (משמע שחוקי החברה עדיין לא ממש השפיעו על התנהגותן) ומתבקשות לעשות את אותן הפעולות גם "כמו בנות".. מה שקורה שם מדהים, הן הבינו מתוך הבקשה שלעשות "כמו בת" זה לעשות את הכי טוב שהן יכולות! מה שמוביל אותי לדבר הבא
אנחנו יכולות לשנות ולתקן את המצב הקיים, סרטון תדמית שנותן תקווה, מוטיבציה.
חיבור למשהו גדול ומשמעותי.. ומה יותר משמעותי משינוי חברתי?!
אז אולי היגיינה נשית זה לא הכי סקסי.. אבל מה עם פעילה חברתית? Now you're talking girl !
הסרטון מעביר בצורה ברורה את המסר של העצמה נשית ואמונה שאפשר וצריך לשנות את הקונוטציה שנקשרת לנשים.
70 פלוס מיליון צפיות מספר שני בעולם כוידאו הכי ויראלי !
העוקבים בטוויטר שילשו את מספרם בשלושת החודשים הראשונים להוצאת הסרטון,
מנויי ערוץ YouTube גדלו ב4339%.
177,000 ציוצי #LikeAGirl בשלושת החודשים הראשונים, כולל סלבריטאים רבים.
עלייה גבוהה מהממוצע בהעדפת המותג, כוונת הרכישה הנטענת גדלה ביותר מ- 50% בקרב היעד.
במחקר שנערך בדצמבר 2014, כמעט 70% מהנשים ו- 60% מהגברים טענו כי "הסרטון שינה את תפיסתי לביטוי 'כמו ילדה'".
סרטון תדמית יצליח לסחוף ולהגיע רחוק כל עוד נשתמש בכלים החשובים שדיברנו עליהם וכמובן.. נלמד מהגדולים שכבר עשו את זה!
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
הפקת סרטונים לרשתות חברתיות הוא התוכן הטוב ביותר. למה אתם שואלים? כי יש לכם 30 שניות לשכנע אותי להיכנס לאתר שלכם… 30 שניות זוז! הקצב
צילום מוצר הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על לקוח פוטנציאלי אשר גילה עניין במוצרים שלנו. בצורה הכי פשוטה וישירה, אם השקענו בצילום מוצרים מקצועי –