טיפים חשובים על צילום מוצרים

צילום מוצרים נועד לאפשר ליצרנים, למשווקים ולגורמים עסקיים אחרים, לחשוף לציבור מוצר או סדרת מוצרים, בזווית מחמיאה ואטרקטיבית. צילום מוצר יכול לשמש יצרן שצריך להפיק קטלוג מודפס של מוצרים שונים. צילום מסוג זה יכול גם לשמש בעלי אתרים שרוצים להציג את המוצרים לגולשים באתר. הצילום מופנה לגולשים, שמבצעים את הרכישה בחנות המקוונת. צילומים מסוג זה נדרשים להצגת מוצרי צריכה, מוצרים טכנולוגיים, גדג'טים ועוד. לפניכם טיפים חשובים באדיבות הצלמים המקצועיים מסטודיו שלושה צלמים.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

צילום מוצרים מקצועי

כשניגשים למוצר, לא כדאי למהר ולצלם אותו תיכף ומיד. צילום מוצרים מקצועי זאת אומרת למצוא את הזווית המתאימה והטובה ביותר. לפעמים, הזווית המתאימה תהיה לצלם את המוצר מהחזית. לפעמים, עדיף לצלם את המוצר מהצד או אפילו מלמעלה. בנוסף, הצילום המקצועי יכול להתבסס על סדרה של צילומים, מזוויות שונות. בהמשך, משווים את הצילומים האחד לשני ובוחרים את הטוב ביותר.

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט

באתרי אינטרנט רבים מוצגים אין ספור מוצרים. צילום מוצרים לאתרי אינטרנט צריך לתפוס את העין של הגולש, כאשר באתר יש עוד שפע של פרטים. דרך טובה להשיג זאת היא על ידי הדגשת הצבעים. צילום במיטבו יכול להציג לפני הצופה את העושר של הצבעים, עם הפרדה גבוהה אך מבלי ליצור תחושה של גודש. זהו לא דבר פשוט, אבל כאשר משיגים זאת, התוצאה יוצאת מגדר הרגיל.
צילום מוצר לאתרי אינטרנט

צילום מוצר על רקע לבן

דרך מאוד טובה להדגיש את המוצר היא להסיר מהתמונה אלמנטים מיותרים, שאינם נחוצים. במקרה זה, צילום מוצר ייעשה על רקע לבן. לעיתים, המוצר יוצב מלכתחילה עם רקע בהיר מאחוריו. לעיתים הרקע יהיה אחר ולאחר הצילום תיעשה מניפולציה על התוצאה. כלומר, בעזרת כלי גרפיקה ממוחשבת יוסר הרקע הצבעוני ומה שיישאר זה המוצר, על רקע לבן מאחור ובאופן שנותן את כל הכבוד לכוכב המרכזי.

צילום מוצר על רקע לבן

הצגת מוצר מזוויות שונות

לעיתים נרצה להציג את המוצר לפני הלקוח, ביותר מאשר צילום אחד. מוצרים מסוימים ייראו במיטבם עבור הלקוח, כאשר הם יוצגו מזוויות שונות. צפייה של הרוכש הפוטנציאלי במוצר כזה הופכת להרבה יותר חווייתית. מתקבלת חווית קניה שלימה יותר, שמעוררת חשק לקניה ואמון גבוה מצד הצרכן. לא בכל מוצר זה נדרש אך כאשר מדובר במוצר יקר או יוקרתי, זה בהחלט יכול להוסיף.

תאורה מחמיאה

כשניגשים לצילום של מוצר, צריך לדאוג לתאורה מחמיאה. תאורה נכונה מציגה את המוצר בצורה יותר חיה ומוחשית. הדבר האחרון שתרצו זה שהמוצר ייראה אפלולי, מטושטש או לא ברור. כמובן מאליו, יש לדאוג לפוקוס ולהציג את הצילום בצורה חדה.

ציוד צילום מקצועי

למי מאיתנו אין מצלמת סמרטפון שימושית? אבל כאשר מצלמים מוצר למטרה שיווקית, אסור שתתקבל תוצאה חובבנית. חשוב להיעזר בציוד צילום מקצועי ואיכותי, ואת התוצאה רואים היטב בעיניים.
צילום מקצועי

שימוש בחצובה

על מנת להשיג יציבות מקסימלית, ניתן להשתמש בחצובה לציוד הצילום. בצורה כזאת ניתן לתפוס את הזווית המדויקת ואת הגובה הנכון. בנוסף, המצלמה לא תרעד או תזוז ברגע הלא נכון. את החצובה ניתן לכוון מבעוד מועד לגובה שרוצים ולזווית הרצויה.

הפקת סרטון מוצר

אין ספק שצילום מוצר איכותי חשוב מאוד ללקוח אבל סרטון מוצר יעיל מי כמה! בסרטון יכול הלקוח ממש לחוות את המוצר בצורה הטובה ביותר מבלי להגיע לחנות. במידה ואתם בוחרים לעבוד איתנו נשמח להציע צילום מוצר והפקת סרטון מוצר במחיר משתלם. צלם וידאו וסטילס יגיע עד אליכם וידאג שהמוצרים שלכם יוצגו בצורה הטובה ביותר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
צילום קטלוג לדוגמא

צילום מוצרים לקטלוג

שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא

קרא עוד »
צילום מוצרים (נעלים) לאתרי אינטרנט, פקשוט

פקשוט

בעברית – צילום מוצר באריזה שלו, או בקיצור צילום מוצר. מי שהתנסה כבר, יכול להעיד שלא מדובר בעבודה קלה בלשון המעטה. צילומי פקשוט הם לרוב

קרא עוד »