צילום מוצרים לקטלוג
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
אחרי שכיסינו את העובדה שבעידן הדיגיטלי קיימת עדיפות לסרטי שיווק קצרים ומהודקים, נוכל להצביע על עוד דגשים שיעזרו להבין איך מפיקים סרט תדמית שמחזיר את עצמו. תמיד, צריך להקפיד על כך שיועברו מסרים בהירים. חשוב שהצופים יבינו בדיוק מהו המסר. עדיף שיהיה להם ברור מצפייה ראשונה מהם היתרונות והתועלות שמוצגים מולם. היתרונות והתועלות הללו הם אלה שיכולים להניע אותם לעבר ביצוע פעולה רצויה. למשל, הקלקה על קישור) באתר שמוביל להזמנת המוצר (גם סרטון מוצר טוב יכול לשמש כסרט תדמית או סרטון שיווקי. או כניסה לאתר לקבלת מידע נוסף. סרט טוב יכול לגעת בצופה גם בנקודות רגשיות. הוא צריך לעורר אמון ולהישאר בתודעת הצופה.
עבודת הפקה מקצועית דואגת לכך כי הפקת הסרט לא תיתפזר לכיוונים לא רצויים. הפקה מקצועית לא מסתפקת בצלם מנוסה אלא גם מביא בחשבון עבודת בימוי טובה, עריכה. חשוב כי התסריט יהיה מהוקצע. על אף שמדובר בסרט לא ארוך, הדיוק בפרטים, תשומת הלב לכל דבר וגם הפוסט פרודקשן ייראו היטב בתוצר המוגמר. בעזרת תוצאה איכותית, התגובות לסרט, המעורבות של הצופים וההנעה שלהם לפעולה יתורגמו לאחר מכן להכנסות. שימוש בציוד צילום איכותי בשילוב צלמים מקצועיים ואנשי מקצוע בהפקות ייצרו את הסרט המעניין, בעל האימפקט העסקי, השיווקי או התודעתי.
להשיג את התוצאה שאתם רוצים.
• סרט תדמית שמשיג תוצאות אי אפשר לצלם בעזרת סמרטפון, כי התוצאה תיראה חובבנית ולא מזמינה.
• כדאי לחתור לסרט מהודק, עם מסר ברור שניתן להטמיע באתר עסקי, בפלטפורמות חברתיות או לשלוח לרשימת דיוור בדוא"ל.
• בפנייתכם לחברת הפקות, כדאי להתרשם מסרטי תדמית שהפיקו. כך תדעו אם התוצאות נראות בעיניכם.
• סרט מסקרן, מקורי, מיוחד, עדיף על משהו גנרי. צריך משהו ייחודי כדי ליצור בולטות ושהלקוחות והצופים יזכרו אתכם.
חברת שלושה צלמים מתמחה בהפקות של סרטי תדמית איכותיים, מקצועיים, מקוריים ואטרקטיביים, שחותרים להשיג את התוצאה שאתם רוצים.
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
הפקת סרטונים לרשתות חברתיות הוא התוכן הטוב ביותר. למה אתם שואלים? כי יש לכם 30 שניות לשכנע אותי להיכנס לאתר שלכם… 30 שניות זוז! הקצב
צילום מוצר הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על לקוח פוטנציאלי אשר גילה עניין במוצרים שלנו. בצורה הכי פשוטה וישירה, אם השקענו בצילום מוצרים מקצועי –