מה צלמי וידאו יודעים שאתם לא?

לצילום וידאו יש היבטים טכניים, כאשר, צלמי וידאו מקצועיים אמורים לאחוז בידע ובציוד המתאים, אשר מאפשר להם לבצע כל פעולה טכנית בצורה המיטבית. יחד עם זאת, לצד הנושאים הטכניים צלמי וידאו אמורים להיות גם בעלי כישורים ויכולות לספר סיפור ולהעביר מסר ויזואלי. כך שאם אתם כעת נמצאים לקראת הליך הפקת סרטון תדמית לעסק או צילום סרטון מוצר ואולי שוקלים לעשות זאת באופן עצמאי – בכל זאת, סביר להניח שיש לכם טלפון חכם מתקדם עם מצלמת וידאו איכותית (Full HD), כדאי שתשקלו את מלוא היתרונות והחסרונות של כל אחת מההחלטות האופציונאליות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

סרטון תדמית או סרטון מוצר טומנים בחובם שורה ארוכה של יתרונות ותועלות עבור העסק שלכם, אבל בכדי למצות את כל התועלות עד תומן, חשוב להקפיד שהסרטון יהיה מושלם וללא צילום וידאו מקצועי, נכון ואיכותי, דבר זה יהיה כמעט ובלתי אפשרי.

שאלות שחשוב לעלות

בתור בעלי עסקים, מאוד יכול להיות שאתם מעולים במה שאתם עושים ואין ספק שאתם גם יודעים הכי טוב מה נכון עבור העסק שלכם. אבל, כדאי שתשאלו את עצמכם את השאלות הבאות: האם אתם יודעים מה זה קומפוזיציה? האם אתם מבינים את החשיבות של אור בצילום? האם יש לכם ניסיון בבחירת זוויות צילום נכונות? האם יש לכם את הכישורים לספר סיפור ויזואלי? רוב הסיכויים שאולי שמעתם על חלק מהמושגים הקשורים לעולם הצילום, אבל ממש לא בטוח שתדעו איך ליישם אותם בפועל ואיך אותו היישום יכול לתרום לסרטון שלכם. כאמור, צלמי וידאו מקצועיים, אשר עברו הכשרה ייעודית, מכירים את כל אותם המושגים ויודעים איך ליישם אותם בצורה האופטימאלית ביותר עבור הסרט שלכם. כמובן, שצלמי הווידאו הם לא אנשי המקצוע היחידים אשר אמורים לקחת חלק בהליך הפקת הסרטון עבור העסק שלכם, אבל, התפקיד שלהם בתהליך הוא אחד מהחשובים והמשפיעים.
ציוד של צלמי וידאו וסטילס

סקירת היתרונות והחסרונות של צילום עצמאי לעומת צילום מקצועי

הדרך הטובה ביותר להחליט אם לצלם סרטון לעסקים באופן עצמאי או שעדיף להשתמש בשירותיהם של צלמי וידאו מקצועיים, עוברת בסקירת היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות.

צילום עצמאי

יתרונות:

  • עלות – עלות נמוכה מאוד
  • גמישות – גמישות בזמני הצילומים
  • זמינות – ניתן לצלם אינספור סרטונים בכל זמן בו בוחרים

 

חסרונות:

  • תוצאה "חובבנית" – מה שיכול לפגוע בתדמית ובשמו הטוב של העסק
  • לא תמיד ישים – כאשר, מדובר בהצגת מוצרים מורכבים, צילום בטלפון החכם לא תמיד יתאים
  • איכות קול ירודה
  • הסרטונים המתקבלים לא מתאימים לשילוב באתר (ניתן להשתמש בהם רק לצורך הרשתות החברתיות)

צילום עצמאי

יתרונות:

  • מקצועיות – תוצאה מקצועית ואיכותית
  • נוחות – אפשרות לקבלת כל קשת השירותים הנדרשים להפקת סרטון תחת קורת גג אחת: צילום, עריכת וידאו וכיוצא בזה..
  • יעילות – הודות לרמה המקצועית הגבוהה התוצאה יכולה להשיג את מטרתה
  • התאמה לדרישות ולצרכים – הסרטון יותאם למלוא הדרישות, הצרכים והמטרות בגינן הוא מצולם.

 

חסרונות:

  • עלות – צילום מקצועי כרוך בעלות כספית, אך כאן חשוב להדגיש העלות תחזיר את עצמה, ברגע שהסרטון יתפרסם ויתחיל להשיג את מטרותיו.

    מלבד סקירת היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות, קיימת חשיבות גבוהה להבין לעומק את החשיבות של סרטון תדמית או סרטון מוצר – בכוחם של סרטונים שכאלו, לשפר או לשמר את התדמית של העסק, להעביר מסרים שיווקיים וכמובן, לייצר לידים איכותיים.
    אין כל ספק שהדרך ליהנות ממלוא היתרונות אשר טמונים בסרטונים שכאלו, עוברת בצילום וידאו מקצועי ואיכותי.
מתוך צילום סרטי תדמית

איך לבחור צלם וידאו?

אם הגעתם למסקנה שפנייה לצלם וידאו מקצועי היא הדרך היחידה אשר תאפשר לכם ליהנות מסרטונים איכותיים ואפקטיביים, בשלב הבא, חשוב שתשכילו לבחור את הצלם בתבונה וזאת באמצעות דגש על הפרמטרים הבאים:

  • ניסיון / רקע בתחום – כדאי לבחור בצלם וידאו מקצועי ומנוסה, בעל שם ומוניטין והתמחות פרטנית בתחום סרטוני תדמית וסרטוני מוצרים.
  • ציוד מקצועי – כדאי לבדוק מה האיכות של ציוד הצילום בו נעשה שימוש לצורך צילום הסרטון.
  • שירותים – מה כוללים השירותים אותם מציע הצלם: צילום וידאו, עריכת וידאו וכו'
  • תיק עבודות – הדרך הטובה ביותר לוודא שהצלם הנבחר אכן ערוך לצלם עבורכם סרטון בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עוברת בעיון מעמיק בתיק העבודות שלו – כאשר ההמלצה היא להתמקד בסרטונים אשר דומים במהותם לסרטון בו אתם מעוניינים.

 

דגש על הפרמטרים הללו, יאפשר לכם לבצע את הבחירה ביותר בצלם וידאו.

שלושה צלמים מפיקה סרטונים לעסקים כבר כמעט 20 שנה

נשמח להציע את שירותינו ואת ניסיוננו בכדי להפיק לכם סרטון שיכול לקדם את העסק שלכם בכל הפלטפורמות. אנו צלמי וידאו, צלמי סטילס ועורכים מיומנים בעלי ציוד צילום חדיש ומתקדם. נשמח לעשות לכם תדמית ולצלם בסשן אחד גם צילום סטילס (תמונות לעסק שיכולים לשמש אותכם באתר) וגם להפיק לכם סרטון. דברו איתנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
צילום קטלוג לדוגמא

צילום מוצרים לקטלוג

שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא

קרא עוד »
צילום מוצרים (נעלים) לאתרי אינטרנט, פקשוט

פקשוט

בעברית – צילום מוצר באריזה שלו, או בקיצור צילום מוצר. מי שהתנסה כבר, יכול להעיד שלא מדובר בעבודה קלה בלשון המעטה. צילומי פקשוט הם לרוב

קרא עוד »