סרטוני תדמית יצירתיים

רוצים להביא את שיווק העסק שלכם לשלב הבא? כבר הבנתם שסרטוני תדמית הם התשובה?

בואו נפתח את ארון התבלינים ונוסיף קצת או הרבה צ'ילי לפרסום שלכם עד שיצא עשן וכולם ידעו עם מי הכבוד 😉 או בקיצור… בואו נהיה יצירתיים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

נקודת הנחה – כשחיה בטבע רואה עצם זר, היא תתקרב, תסתקרן וגם תקרא ללהקה למחקר מקיף.
כך גם אנחנו, ברגע שנראה על המסך עצם מוזר, נמשיך לצפות כדי להבין… אם העצם המוזר והיצירתי הזה גם עשוי טוב, כנראה שנעביר אותו הלאה לעוד צופים סקרנים.
רעיונות יצירתיים מקבלים יותר זמן מסך, צפיות, התעניינות ובמילים מרימות – רייטינג!

אוקיי, קנית אותי. איפה מתחילים?

בהתחלה. אחרי שהחלטנו שבא לנו ליצור סרטון תדמית לעסק שלנו, עלינו לעקוב אחר השלבים הראשונים ביצירת סרטון תדמית לעסק:

דברו באופן ממוקד לצרכי קהל היעד שלכם

מי הם הלקוחות האידיאלים שלכם? מה הם צריכים? נסו להבין מה ימשוך את הקהל שלכם, מה יגרום להם לעצור רגע ולהקשיב. נסו לדבר לקהל שלכם באופן כזה שיגרום לו להרגיש כאילו אתם מדברים ישירות אליו. סרטי שיווק טובים באמת יגרמו לכם להרגיש שהפיקו אותם במיוחד בשביל הצורך האישי שלכם. זכרו יש שצף של מידע ותוכן שעובר ברשתות, חשבו יצירתית מה יגרום לסרטון תדמית שלכם לצוף מעל כולם.

תסריט יעיל

גם סרטוני תדמית יצירתיים חייבים להיות יעילים ולענות על שאלות רלוונטיות. נסו להתחיל ב"מה": מה הבעיה שאותה העסק שלכם יכול לפתור? ואז, באמצע הסרטון תדמית תענו על "איך": כיצד המוצר או השירות שלכם יכול לעזור לקהל שלכם לפתור את הבעיות שלהם. ולסיום, ה"למה": מדוע שהם יבחרו דווקא בכם מתוך שפע עסקים אחרים?

שמרו על הסרטון קצר וקליט

סרטוני תדמית לא אמורים להיכנס להסברים מפורטים. אינכם צריכים להיכנס לפרטים מורכבים על כל היבט או תועלת. היצמדו לדגשים והשתדלו לא לעבור יותר מ -90 שניות. הומור הוא כלי מצויין אשר ממתיק ומקליל את הסרטון ואף מעלה את סיכוייו להיות ויראלי.

הוסף תנועה ומגוון מתמיד

סרטוני שיווק צריכים להיות דינמיים. תמונות סטטיות ישעממו את הקהל שלכם. הימנעו מהפסקות ארוכות או סצנות ארוכות שיגרמו לצופים לדפדף אתכם הלאה…

סגרו בהנעה לפעולה

סיימו את הסרטון בקריאה לפעולה. הבהירו מה ברצונכם שהקהל שלכם יעשה בסוף הסרטון. סרטי תדמית וסרטי שיווק צריכים לעשות יותר מסתם ליידע – אתם צריכים להניע לפעולה. לכן זה הזמן להציע הצעה שאי אפשר לסרב לה 😉

יצירתיות סרטוני תדמית, ידיים צבעוניות

סבבה יש לי את זה! אבל איפה הצ'ילי שהבטחת?

אחרי שיש לנו את הבסיס לתוכן איכותי, סרטון תדמית הממצה את רעיון החברה, מספק מידע רלוונטי וקורא לפעולה – הגיע הזמן לצאת לטריפ ולהביא לקהל שלכם את החייזר הבא, משהו מסקרן שלא פגשו קודם, שיימשוך אותם להמשיך לצפות ובסוף גם לשתף או לרוץ לאתר שלכם כי "אין אני חייב הם אדירים!".

ניגש לעניין… בעולם היצירתיות תמיד טוב שיש איזה מכר שכל הזמן חושב מחוץ לקופסא, זה הזמן לשתף אותו ולעבור אצלו לקחת כמה רעיונות שיפתחו את הצ'אקרות.

אבל גם אם אין תנו קרדיט למוחות היצירתיים שלכם ושל חבורת הצלמים ששוחים בעולם הזה כבר תקופה 🙂 הרשו לעצמכם לערער בשאלה מה יעשה את הסרטון שלכם ליוצא דופן, והרשו לכל מה שנגלה בדרככם לשמש כהשראה.

קבלו כמה טיפים לגירוי היצירתיות והעלאת רעיונות מקוריים לסרטון תדמית שישבור את הרשת:

דע את האויב – בצעו מחקר מעמיק על המתחרים וצפו בכל סרטוני השיווק שעשו, זה יתן לכם מספיק חומר ל'מה לא לעשות' או לפחות תוכלו לראות מה כבר קיים.

שמש אסוציאציות – לא סתם שולה המחנכת שהייתה לי בכיתה ד' פתרה את כל בעיות היקום בשיטה הזו, כנראה שיש משהו מאחורי זה 😉

תתייעצו – קחו כמה מוחות שאתם סומכים עליהם, רצוי מוחות בגילאים שונים (אני אישית מעריצה את צורת החשיבה של ילדים) ופתחו את הנושא לדיון.

זהו… יודעת שעשיתי לכם חשק לפלפל קצת את העסק. זה הזמן להפיק סרטוני תדמית יצירתיים! בואו לקבל השראה ולהטיס את כמות הצפיות לשמיים 🙂

צילום של מנורה , רעיון לסרטון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
צילום קטלוג לדוגמא

צילום מוצרים לקטלוג

שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא

קרא עוד »
צילום מוצרים (נעלים) לאתרי אינטרנט, פקשוט

פקשוט

בעברית – צילום מוצר באריזה שלו, או בקיצור צילום מוצר. מי שהתנסה כבר, יכול להעיד שלא מדובר בעבודה קלה בלשון המעטה. צילומי פקשוט הם לרוב

קרא עוד »