צילום מוצרים לקטלוג
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
רוצים להביא את שיווק העסק שלכם לשלב הבא? כבר הבנתם שסרטוני תדמית הם התשובה?
בואו נפתח את ארון התבלינים ונוסיף קצת או הרבה צ'ילי לפרסום שלכם עד שיצא עשן וכולם ידעו עם מי הכבוד 😉 או בקיצור… בואו נהיה יצירתיים.
נקודת הנחה – כשחיה בטבע רואה עצם זר, היא תתקרב, תסתקרן וגם תקרא ללהקה למחקר מקיף.
כך גם אנחנו, ברגע שנראה על המסך עצם מוזר, נמשיך לצפות כדי להבין… אם העצם המוזר והיצירתי הזה גם עשוי טוב, כנראה שנעביר אותו הלאה לעוד צופים סקרנים.
רעיונות יצירתיים מקבלים יותר זמן מסך, צפיות, התעניינות ובמילים מרימות – רייטינג!
גם סרטוני תדמית יצירתיים חייבים להיות יעילים ולענות על שאלות רלוונטיות. נסו להתחיל ב"מה": מה הבעיה שאותה העסק שלכם יכול לפתור? ואז, באמצע הסרטון תדמית תענו על "איך": כיצד המוצר או השירות שלכם יכול לעזור לקהל שלכם לפתור את הבעיות שלהם. ולסיום, ה"למה": מדוע שהם יבחרו דווקא בכם מתוך שפע עסקים אחרים?
סיימו את הסרטון בקריאה לפעולה. הבהירו מה ברצונכם שהקהל שלכם יעשה בסוף הסרטון. סרטי תדמית וסרטי שיווק צריכים לעשות יותר מסתם ליידע – אתם צריכים להניע לפעולה. לכן זה הזמן להציע הצעה שאי אפשר לסרב לה 😉
אחרי שיש לנו את הבסיס לתוכן איכותי, סרטון תדמית הממצה את רעיון החברה, מספק מידע רלוונטי וקורא לפעולה – הגיע הזמן לצאת לטריפ ולהביא לקהל שלכם את החייזר הבא, משהו מסקרן שלא פגשו קודם, שיימשוך אותם להמשיך לצפות ובסוף גם לשתף או לרוץ לאתר שלכם כי "אין אני חייב הם אדירים!".
ניגש לעניין… בעולם היצירתיות תמיד טוב שיש איזה מכר שכל הזמן חושב מחוץ לקופסא, זה הזמן לשתף אותו ולעבור אצלו לקחת כמה רעיונות שיפתחו את הצ'אקרות.
אבל גם אם אין תנו קרדיט למוחות היצירתיים שלכם ושל חבורת הצלמים ששוחים בעולם הזה כבר תקופה 🙂 הרשו לעצמכם לערער בשאלה מה יעשה את הסרטון שלכם ליוצא דופן, והרשו לכל מה שנגלה בדרככם לשמש כהשראה.
קבלו כמה טיפים לגירוי היצירתיות והעלאת רעיונות מקוריים לסרטון תדמית שישבור את הרשת:
דע את האויב – בצעו מחקר מעמיק על המתחרים וצפו בכל סרטוני השיווק שעשו, זה יתן לכם מספיק חומר ל'מה לא לעשות' או לפחות תוכלו לראות מה כבר קיים.
שמש אסוציאציות – לא סתם שולה המחנכת שהייתה לי בכיתה ד' פתרה את כל בעיות היקום בשיטה הזו, כנראה שיש משהו מאחורי זה 😉
תתייעצו – קחו כמה מוחות שאתם סומכים עליהם, רצוי מוחות בגילאים שונים (אני אישית מעריצה את צורת החשיבה של ילדים) ופתחו את הנושא לדיון.
זהו… יודעת שעשיתי לכם חשק לפלפל קצת את העסק. זה הזמן להפיק סרטוני תדמית יצירתיים! בואו לקבל השראה ולהטיס את כמות הצפיות לשמיים 🙂
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
הפקת סרטונים לרשתות חברתיות הוא התוכן הטוב ביותר. למה אתם שואלים? כי יש לכם 30 שניות לשכנע אותי להיכנס לאתר שלכם… 30 שניות זוז! הקצב
צילום מוצר הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על לקוח פוטנציאלי אשר גילה עניין במוצרים שלנו. בצורה הכי פשוטה וישירה, אם השקענו בצילום מוצרים מקצועי –