
צילום מוצרים לקטלוג
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
חג פורים, תתפלאו, זהו גם חג גדול לעסקים. אין ספק שהוא מאחד בין כולנו, משמח אותנו והכי חשוב – מוציא מאיתנו רוח שטות ויצירתיות אין קץ. אז איך מנצלים את החג הנפלא הזה ומפיקים סרטון שידחוף את המיתוג של העסק שלנו קדימה? קבלו כמה רעיונות מעולים לסרטונים שיכולים לשפר את התדמית של העסק שלכם ולהביא לכם לקוחות חדשים, כמו שאומרים – עד לא ידע.
עסק חי שנמצא בעשייה מתמדת ומתקשר את זה החוצה באופן קבוע זה תמיד דבר טוב. עסק כזה תמיד נמצא בתודעה של לקוחות רבים כך שברגע האמת שבו השירותים שלכם יהיו רלוונטים להם, אתם כנראה תהיו הכתובת הראשונה ליצירת קשר. אך שימו לב שלכל מהלך יש 2 צדדים וגם שיווק חזק מידי יכול להתיש את הלקוח ולגרום לו לזכור אתכם כנודניקים או פשוט להתעלם מהפרסומים שלכם באופן אוטומטי.
אז מה המינון הנכון של הפקת סרטי תדמית לעסק שלנו? ולמה חגים ומועדים קולקטיבים הם תזמון מצויין להפיק סרטון?
נוכל להבין רק על פי ההיגיון למה ריבוי סרטונים שיווקיים עלול לגרום דווקא לתגובה ההפוכה בקרב לקוחותינו. ואז נשאלת השאלה, אז מתי כן נכון לפרסם? מתי זה זמן מצויין להפיק סרטון שיווקי? שיווק חזק לא בהכרח מעיד על כמות או תדירות, שיווק שמביא תוצאות הוא שיווק חכם. במהלך השנה אנחנו מפרסמים את העסק שלנו בעזרת סרטונים, פוסטים, מבצעים, הוספת שירותים ועוד. אך כשמגיעים החגים, נפתח בפנינו איזה חלון הזדמנויות שהחשבון בו פשוט – תתכוננו מראש מספיק טוב, תעלו סרטון מקורי ורלוונטי, ואתם על הגל.
חגים ומועדים קולקטיביים הם מן הפסקה מוסכמת בחוזה לא כתוב, אתנחתא. הם מבצירים בנו לשבור את השגרה ולעשות משהו אחר ( בדרך כלל לאכול יותר ולהתלונן על זה אחר כך ). אבל לכל חג יש את הסממנים היחודיים שלו המאפשרים לנו לזהות אותו ולהתחבר אליו. סממנים אלו הם המפתח לשיווק יצירתי ורלוונטי שלא מתיש ולא מעיק ואף מעיד על עסק חי נושם ובועט.
פורים הוא בהחלט החג הכי צבעוני ותוסס שיש לנו, אז תנו לי אתם סיבה אחת למה לא לנצל אותו לטובת העסק? למה לא להפיק סרטון שיחזק את התדמית?
לא מצאתם נכון? כי אין. השאלה האמיתית היא מה כן אפשר לעשות בפורים, ובשביל זה כתבנו את הכתבה הזו.
לפניכם מספר רעיונות לסרטוני תדמית מעולים לפורים, שיעיפו את העסק שלכם עוד כמה רמות קדימה:
אחרי שסיכמנו שפורים הוא אחד הזמנים הכי טובים להפציץ בשיווק ולהפיק סרטון, חשוב להזכיר שהעניין עדיין נמצא באיכות ולא בכמות. כלומר, חשוב מאוד שיהיה לכם רעיון טוב שהשקעתם בו לא מעט מחשבה. כמובן גם שבניית ועריכת הסרטון צריכים להיות ברמה מקצועית לא פחות והכי הכי חשוב – תהיו יצירתיים. נכון, לא תמיד צצים לנו רעיונות יצירתיים ומבריקים בראש.
בדיוק בשביל זה, קבלו חמישה רעיונות שיעזרו לכם לפתוח את הצ'אקרה הנכונה ולהפיק סרטון שירים לעסק שלכם בחג הקרוב:
תחשבו על זה כך – הבאתם ילד לעולם, מהרגע שהוא כבר לא במצב "שביר", אתם יושבים לתכנן לו איזו תחפושת הוא ישים בכל שנה עד שיפתח אופי משלו, הוא יתחיל להגיד לכם לא. ואז, תנחת עליכם ההבנה שהתבגרתם ושזה כבר לא במודה להגיד "מודה". בכל מקרה, איזה יופי שלעסק שלכם יש את האופי שלכם ושהוא ישאר הבייבי שלכם ואתם תהיו המחליטים לנצח?! רוצים להפציץ בסרטון יצירתי? שימו על העסק שלכם תחפושת! נשאיר את המשפט הזה פה וניתן לכם להמציא לו את הפרשנות שלכם. אחרי שעשיתם זאת אל תשכחו להפיק סרטון ולהראות לעולם כמה אתם אדירים!
שם מפוצץ נכון? בעלי עסקים יקרים, פרסום ושיווק זו אווירה של מסיבה, של חג. כלומר, כשמגיע חג פורים אתם רוצים שכל האווירה שלקוחות יקבלו מהעסק שלכם תהיה חגיגית ומשמחת. לכן גם המבצעים שלכם צריכים להיות תואמים לאוירה. תסתכלו על המוצרים שלכם ותחשבו מה יהפוך אותם לאטרקטיביים הרבה יותר? ואז תוכלו לחזות בקסם קורה.
וכן חפשו גם את המוצרים שלכם! חשבו על תחפושות מצחיקות עבור המוצרים שלכם ומה היה יכול לעורר מחשבה אצל לקוחות אם המוצר הזה בחר דווקא להתחפש לכך וכך. זה יכול להיות ויראלי!!! אם רק תזכרו להפיק סרטון ולהפיק אותו.
עושים אירוע חברה? למה לא לצלם אותו ולהפוך אותו לסרטון תדמית לרשתות החברתיות? שימו לב, פה אתם בעצם מרוויחים כפליים. החלטתם להרים לעובדים שלכם עם אירוע חברה מושקע, למה שלא תביאו צלם תותח שיתעד את כל האירוע, יערוך אותו ויפיק לכם סרטון מפוצץ ואתם תוכלו להציג את החברה שלכם מעוד זווית שהלקוחות שלכם עדיין לא ראו. זכרו, עסק שיודע להרים, לפרגן לעובדים שלו ולהבין את קהל לקוחותיו, ללא ספק ימשוך הרבה יותר לקוחות מכל המתחרים שלו.
אחת הדרכים המוצלחות ביותר שנרשמו לתחום הפרסום והשיווק, היא להרים הפקה דווקא בשביל קהל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים של העסק. כשאנחנו מגיעים לקרנבל צבעוני, שמח ומפתיע, אנחנו כנראה נתעניין בבעלים של הרעיון המטריף ונקבל איזה רושם כללי טוב על החברה, העובדים וכן גם הבעלים. אחד המאפיינים החשובים ביותר בפרסום נכון, הוא בניית תדמית מרשימה וחיובית אז אל תשכחו ולהנציח את המהלך ולהפיק סרטון!
בעלי עסקים יקרים – כולם. אוהבים. קמפיינים. אירועים ומהלכים חגיגיים כאן גם בשביל לתת לקהל הרחב תחושה של התחדשות וחגיגיות. ולנו הוא מעניק שירותי הפצה וחשיפה במסה שללא ספק תוכל להגדיל משמעותית את קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. עכשיו בואו ניקח קמפיין חגיגי ונחבר אותו לחג הכי צבעוני בשנה? קיבלנו קרנבל פרסומי מושך ומשמח.
אם יש משהו שאנשים ממש אוהבים זה לנצח ולזכות בפרסים. בתחום השיווק אחד הקלפים הכי חזקים הם ללא ספק הגרלות עם מגוון רחב של תנאי השתתפות, משימות נושאות פרסים, ישנן פעילויות המעניקות הנחות משמעותיות ללקוחות המבצעים פעולות פרסומיות של ממש. ואם כבר מאתגרים, מגרילים ומרימים את מצב הרוח והמתח, אין זמן טוב יותר מלעשות את זה בפורים. אתם תופתעו משיתוף הפעולה שצפוי לכם.
גם כאן הפקת סרטון יכולה להיות שחקן מפתח של ממש בהפצת האתגר והפרסים!
בשורה התחתונה, חג פורים הוא חג שמח גם (ואפילו בעיקר) לעסקים. קחו את ההזדמנות הזו בשתי ידיים, השתמשו ברעיונות וההמלצות כאן למעלה ותוסיפו יצירתיות משלכם. ותראו את הפוטנציאל האמיתי שיש בלהפיק סרטון שיווקי בחגים! חג שמח 🙂
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
הפקת סרטונים לרשתות חברתיות הוא התוכן הטוב ביותר. למה אתם שואלים? כי יש לכם 30 שניות לשכנע אותי להיכנס לאתר שלכם… 30 שניות זוז! הקצב
צילום מוצר הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על לקוח פוטנציאלי אשר גילה עניין במוצרים שלנו. בצורה הכי פשוטה וישירה, אם השקענו בצילום מוצרים מקצועי –