צילום מוצרים לקטלוג
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
תדמית היא דימוי או רושם שאתם משאירים על האנשים שפוגשים בכם או בעסק שלכם. אם השארתם רושם חיובי, מקצועי, אמין ורציני יכול להיות שהאנשים שפגשו בכם יהפכו להיות לקוחות שלכם.
בעיקר בעולם הדיגיטלי בו אנו לא פוגשים את נותני השרות פנים אל פנים, יש המון שאלות שצצות לפני שאנו נותנים אמון בעסק ורוכשים מוצר או שירות שאותו עסק מציע.
בעת הקמת עסק קטן, ביסוס התדמית הנכונה הוא המפתח לבניית מערכות יחסים עם לקוחות. התדמית מורכבת מדברים רבים כגון – מיתוג, אינטראקציות אישיות, נוכחות באינטרנט ומוניטין – לכן בניית תדמית הוא דבר שאין לזלזל בו!
להלן מספר טיפים כללים שיעזרו לך לשפר את תדמית העסק הקטן שלך.
לאחר מכן טיפים ספציפיים על צילום סטילס ועל הערך המשמעותי שיש בהם בבניית תדמית דיגיטלית. שנתחיל?
הגיע הזמן להחליט מה אתם רוצים שיהיה המסר המרכזי שלכם. סביר להניח שיש לכם מגוון ערכים שאתם רוצה לשייך לעסק שלכם, אך התמקדות באחד מייצרת מסר ברור ותמציתי. לכן -בחרו סיסמה – ביטוי שיהיה בלתי נשכח ויעביר את האתוס העיקרי של העסק שלכם בפני קהל חדש. המסר שלכם צריך להיות מרתק ולגרום לאנשים לרצות לעשות משהו.
לרושם ראשוני יש חלק נכבד ביצירת תדמית.
רושם ראשוני מתקבל על ידי לקוח כשהוא צופה בדף הדיגיטלי שמייצג את העסק שלכם, אם זה אתר אינטרנט או דף פייסבוק, לינקדאין או אינסטגרם. הרושם מתקבל מחווית משתמש שמורכבת מנוחות ואופן השימוש באתר (סדר וארגון) וצפייה בתכנים המוצגים לפניו: טקסט, תמונה או וידאו.
אם עשיתם רושם ראשוני חיובי הלקוח יצור איתכם קשר או ירכוש ממכם מוצרים או שירות כלשהו. השירות שתתנו יכול לחזק את התדמית ויכול להחריב אותה. אם יצרתם תדמית של מקצועיות וזמינות ולא תענו לטלפון או תספקו מוצרים שלא דומים לתמונות סטילס המופיעות באתר. שמכם יילך לפניכם והדיבור סביבכם יכול להיות שלילי ומאכזב ולאורך זמן לפגוע במחזורי המחירות.
כבר אמרו את זה אלפי פעמים וזה גם הוכח במאות מחקרים – תמונה אחת שווה אלף מילים!
צילומי סטילס הם מרכיב חיוני בשיווק דיגיטלי, בן אם אתם מוכרים מוצרים או שירותים תמונות חוסכות זמן יקר ומאפשרות לנו לראות מה אנו רוכשים וממי אנו רוכשים.
אבל זה לא הכל! צילום סטילס איכותי ומקצועי מקרין ומייצר תדמית איכותית. כשצלמים מקצועיים מצלמים תמונות הם יודעים לכוון את תשומת הלב של הצופה לנקודה הרלוונטית ולהבליט את הדברים היפים והחשובים בכל תמונה.
חשבו על עצמכם מגוללים בדף אינטרנט בזמן שאתם ברכבת או בדרכם למקום כל שהוא, אין לכם באמת זמן לקרוא לעומק ולכן לרוב אתם קוראים כותרות ומסתכלים על תמונות. במידה ומשהו משך את עיניכם, אתם עוצרים ומעמיקים. לפי סקרים רבים שנעשו בנושא כך פועלים רוב הגולשים, ראשית מתבצעת סריקה ברפרוף וגלילה מהירה, במידה ומשהו מושך את העין, נעצרים ומעמיקים. זה כוחו של צילום סטילס טוב.
יש הרבה ג'אנרים של צילומי סטילס. צילומים שונים משרתים מטרות שונות.
אך השניים החשובים ביותר בשביל העסק שלכם הם:
צילום מוצר הוא ג'אנר המתמקד בצילום של המוצרים שלכם. צילומי מוצר טובים מאפשרים ללקוח הפונטציאלי לראות את המוצר מכל הכיוונים שלו, לראות את החלקים הקטנים ואת איכותם. במקביל צילום טוב מעורר תשוקה אצל הלקוח, מגרה ומזמין אותו לרכישה.
צילום תדמית מכיל מספר ז'אנרים כמו צילום פורטרטים, צילום אדריכלי ועיצוב פנים ועוד..
ג'אנרים אלה באים לחזק ולבנות את התדמית שלכם בכך שהוא שופך אור חיובי על הנעשה מאחורי הקלעים. צילום פורטרטים מתמקד באנשים של העסק וצילום אדריכלי ועיצוב פנים מתמקד במקום שבו העסק מתנהל.
שילוב של השניים נותן לאתר או לדף הדיגיטלי של העסק נפח אותנטי ומקצועי שמייצר אמינות ומושך לקוחות
המשמעות של תמונות בדירוג אתרים במנועי החיפוש היא משמעותית. גוגל ושאר מנועי החיפוש מבינים שאתרים שמציעים רק תוכן ללא תמונות כלל, ננטשים מהר!
יש נתח שלם של אנשים שמחפשים תמונות בלבד ומגיעים לאתר שלכם עקב חיפוש זה. כיום אפשר ולאט לאט זה נהיה יותר ויותר פופולרי לחפש מוצר ספציפי על ידי העלאת תמונה. גוגל או אמזון יקשרו את התמונה לתוצאות הרלוונטיות ביותר, זאת אומרת במקום לכתוב מצלמה Sony Alpha A7 II אתם יכולים לעלות תמונה של המצלמה וגוגל יציג לכם את האתרים שמכילים את התמונה הזאת או תמונה שהכי קרובה לתמונה שהעלתם.
אתרים טובים מבינים את החשיבות של ויזאוליות מושכת ויפה. אתרים מצליחים מלאים בצילומי סטילס איכותיים ומקצועיים, צילום סטילס איכותי מעלה את האמינות באתר ומשפר את אחוזי הכניסות וההמרות ובסופו של יום גורם לעסק שלכם להרוויח יותר. חשבו על הויזאוליות כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק שלכם ותנו לה מקום של כבוד, בהצלחה.
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
הפקת סרטונים לרשתות חברתיות הוא התוכן הטוב ביותר. למה אתם שואלים? כי יש לכם 30 שניות לשכנע אותי להיכנס לאתר שלכם… 30 שניות זוז! הקצב
צילום מוצר הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על לקוח פוטנציאלי אשר גילה עניין במוצרים שלנו. בצורה הכי פשוטה וישירה, אם השקענו בצילום מוצרים מקצועי –