צילום מוצרים לאתרי אינטרנט

בכדי להבטיח שהתמונות של המוצרים שלכם ימשכו ויגרמו ללקוחות הפונטציאליים שלכם לרכוש אסור להתפשר על פחות מתמונות מקצועיות.

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט בקלות ובפשטות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

רוצים שנצלם לכם את המוצרים? הכנסו לדף צילום המוצרים שלנו

צילום מוצר של משקפיים
צילום מוצרים לאינטרנט וחנויות דיגיטליות משקפיים
צילום מוצרים משקפיים פקשוט

עסקים באינטרנט

נכון לשנת 2022 לרוב העסקים, בכל סדרי הגודל ומכל הענפים, יש אתר אינטרנט משלהם.
בחלק מהמקרים, מדובר באתר תדמיתי ובמקרים אחרים, האתר משמש גם כחנות אינטרנטית – חנות אשר עומדת בפני עצמה או כזאת אשר מגיעה בנוסף לחנות הפיזית.


כמובן, שבכדי שאתר האינטרנט לעסקים ככלל ואתר המהווה כחנות וירטואלית בפרט ישיג את כל המטרות המצופות ממנו, קיימת חשיבות גבוהה להשקיע בעיצוב ובנראות שלו, כאשר אותה הנראות תהיה מושפעת מהעיצוב ומאיכות התמונות.


בכדי להבטיח שהתמונות של המוצרים יתאפיינו באיכות גבוהה ובנראות מרשימה, ההמלצה היא לפנות לצלמים מקצועיים המתמחים באופן פרטני בנושא של צילום מוצרים
צילום מוצרים לאתרי אינטרנט היא התמחות בפני עצמה.
אותם צלמים מקצועיים יגיעו אל בעלי העסק, יצלמו את המוצרים והודות למקצועיות, לציוד המתקדם ולכישורים הרלוונטיים, ידאגו שהמוצרים יראו מושכים ואטרקטיביים. 

אצלנו גם קיימת האפשרות לשלוח את המוצרים אלינו, אנו נצלם אותם ונשלח אותם בחזרה אליכם. 

צילום מוצרים (נעלים) לאתרי אינטרנט, פקשוט

הדרך לתמונות האופטימאליות

כיום, רשת האינטרנט מהווה זירת מסחר משמעותית וחשובה, כאשר, רוב האנשים קונים לא מעט סוגי מוצרים דרכה ובאמצעותה. לכן צילום מוצר ספציפית לאתרי אינטרנט יש חשיבות רבה! 

קבלת ההחלטה אם כן או לא לרכוש מוצר מסוימת, עוברת כמובן, דרך הצילום של אותו מוצר, כאשר, תמונות איכותיות ומחמיאות יכולות להוות כגורם להחלטה אם תתבצע רכישה של המוצר או לא.
מהסיבה הזאת, בהליך צילום מוצרים לאתרי אינטרנט, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על כל אותם הפרמטרים אשר יבטיחו שהתמונות תצאנה איכותיות ומושכות ובין היתר:

    •  

שימוש בציוד מקצועי – צלמים מקצועיים יעשו שימוש בציוד צילום חדשני ומקצועי, מה שיבטיח את איכות התמונות. לכן, כדאי לבדוק באיזה ציוד צילום נעשה שימוש לצורך המטרה.

    •  

ניסיון וכישורים – בהליך בחירת הצלמים, כדאי לבדוק את הניסיון והרקע המקצועי שלהם בתחום. כמובן, שהדרך הטובה ביותר לקבלת התמונה המלאה (תרתי משמע) עוברת בעיון בתיק העבודות של אותם הצלמים.

    •  

צילום בתנאים האופטימאליים – יש לא מעט פרמטרים אשר ישפיעו על איכות ועל נראות התמונות – התאורה, הזווית והרקע. במקרים רבים, צילום סטילס של מוצרים לאתרי אינטרנט יתקיים בסטודיו של הצלם, אשר אמור להיות מאובזר בצורה האופטימאלית עבור המטרה.

 

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט עם רקע לבן

בחינת האלטרנטיבות בצילום מוצרים

לא מעט בעלי עסקים, יבקשו להבין אם יש אלטרנטיבות לצילום מוצרים מקצועי לאתר אינטרנט ובכן, קיימות 2 אלטרנטיבות מרכזיות שחשוב להכיר:

• צילום עצמאי – כיום, כל אחד מחזיק ברשותו טלפון חכם, אשר כולל גם מצלמה משוכללת. לכן, אחת האפשרויות המוצעות היא פשוט לצלם את המוצרים באופן עצמאי.

העניין, שמי שאין לו רקע מקצועי בתחום הצילום, יוכל להיתקל בלא מעט בעיות בדרך להשגת התוצאה המבוקשת ובין היתר: בחירת התאורה המתאימה, בחירת זווית הצילום הנכונה ועוד..
מה גם, שמהר מאוד אתם עתידים לגלות, שגם אם אתם מחזיקים ברשותכם את מכשיר הטלפון החכם החדיש ביותר, עדיין, איכות התמונות אשר תתקבל תהיה רחוקה מזאת אותה ניתן להשיג באמצעות ציוד צילום מקצועי ואיכותי.

תוסיפו על זה תוכנות עריכת וידאו מקצועית המאפשרת לשפר לשייף ולמחוק דברים לא רלוונטים כגון רקע. ושזה לא יראה חובבני

• פרסום תמונות מקטלוגים – במקרים בהם אתם רק משווקים את המוצרים ולא מייצרים אותם, לרשותכם אלטרנטיבה נוספת והיא לבקש תמונות של המוצרים מהיצרנים או לקחת תמונות מקטלוגים ייעודיים – העניין שבמקרה כזה, התמונות של אחד מהמוצרים תהיינה שונות הן בזוויות הצילום, הן באיכות והן ברקעים, מה שיפגע בעיצוב ובנראות הכללית של האתר.

צילום מוצר - תכשיטים

שימוש בצילומי מוצר עם זכויות יוצרים

שימוש בצילומי מוצר שלא שלכם מחייבת אותכם באישור שימוש מבעלי התמונה. אל תסתכנו בשימוש תמונות ללא אישור! עלות התביעה תשלש ואף יותר מעלות צילום כל המוצרים שלכם. זה משחק שלא שווה לשחק. 
תמונות שאתם צילמתם יכולת לתת לכם בידול בשוק וזה בהחלט יחזיר את עצמו.

הוצאה כספית משתלמת

זה אומנם נכון שצילום מקצועי של מוצרים לאינטרנט כרוך בהוצאה כספית – וזה גם נכון, שאם אתם כבעלי עסק נמצאים בשלבי הקמת חנות וירטואלית, מדובר בהוצאה אחת מיני רבות.
יחד עם זאת, השקעה בשירות מקצועי של צילום מוצרים לאתר האינטרנט שלכם היא אחת מההשקעות הנבונות שתוכלו לעשות.
הסיבה לכך תמונה בעובדה, שהודות לצילום מקצועי, המוצרים בתמונות יראו מפתים ומזמינים, מה שימשוך יותר את הקונים ולמעשה, יגרום לעליה במכירות – כך שאותה ההוצאה תחזיר את עצמה בתוך זמן קצר.

ליהנות מכל העולמות

כן, צילום מוצרים מקצועי לאתרי אינטרנט מאפשר ליהנות במישרין או בעקיפין משורה ארוכה של יתרונות ובין היתר:

• מיתוג – תמונות מרשימות עם שפה דומה, מסייעות ביצירת זהות ייחודית למותג.
• אמון – מכיוון שהמוצרים מצולמים בפועל, הלקוח זוכה לקבל את מה שהוא רואה, מה שיכול לחזק את האמון ולגרום לכך שהוא ישוב ויבצע רכישה גם בעתיד.
• הגדלת המכירות – בסופו של דבר המטרה המשותפת לכל בעלי העסקים היא להגדיל את המכירות ותמונות מקצועיות ואיכותיות של מוצרים יכולות ללא כל ספק לסייע בהשגת מטרה זו.

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט בקלות ובפשטות

צילום מוצר לאתר האינטרנט שלכם לא חייב להיות כאב ראש! שלושה צלמים ישמחו לעשות זאת בשבילכם בקלות ובפשטות, כל שעליכם לעשות הוא ליצור אתנו קשר, לספר לנו כמה מוצרים תרצו לצלם, מה גודלם ומה טיבם ואנו ניתן לכם הצעת מחיר משתלמת.

רוצים לצלם כמה מוצרים בודדים? כמו שאמרנו אתם מוזמנים לשלוח את המוצרים אלינו, אנו נצלם ונשלח בחזרה את הצילומים ואת המוצר. 

זכרו, צילום מוצרים לאתרי אינטרנט יכולים להיות על רגע לבן או רגע ייעודי שמשתלב עם תדמית אתר האינטרנט שלכם. כל שתרצו אפשרי. אז למה אתם מחכים? 

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט
5/5
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
צילום קטלוג לדוגמא

צילום מוצרים לקטלוג

שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא

קרא עוד »
צילום מוצרים (נעלים) לאתרי אינטרנט, פקשוט

פקשוט

בעברית – צילום מוצר באריזה שלו, או בקיצור צילום מוצר. מי שהתנסה כבר, יכול להעיד שלא מדובר בעבודה קלה בלשון המעטה. צילומי פקשוט הם לרוב

קרא עוד »