צילום מוצרים לקטלוג
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
כל עסק, גדול וקטן כאחד, זקוקים לחשיפה. שכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים יראו, ישמעו ובגדול ידעו על קיומם ופועלם. כמובן שעם זאת רצוי שהחשיפה תהיה חיובית ובאותה נשימה – אותו לקוח פוטנציאלי יהפוך ללקוח פעיל המעוניין במוצרים או השירותים שהעסק שלכם מציע. הדרך האולטימטיבית ביותר תהיה ללא ספק – הפקת סרטון תדמית מעולה לעסק שלכם. במאמר הבא 'שלושה צלמים' (שהם אנחנו) נסביר לכם למה זה נחוץ, מה היתרונות ואיך עושים זאת.
סרטון תדמית במשפט – כרטיס הביקור האינטרנטי של עסק או ארגון.
זוהי הזדמנות פז ליצור רושם ראשוני לא פחות ממצויין, הזדמנות להציג בדיוק וללא התפשרות כל מסר שתרצו להעביר לקהל היעד שלכם. בסרטון תדמית אתם בעצם מציגים במה עוסקת החברה, את ה'אני מאמין' שלה, ובגדול כל מסר בעל חשיבות בעיניכם.
סרט תדמית הוא גם מהלך שיווקי אשר החל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות, עם ההתפתחות המהירה של האינטרנט.
אם פעם שיווק עסקים נעשה על ידי כתבות בעיתון, שלטי חוצות, פרסומות טלוויזיה ועוד. היום החשיפה המשמעותית והכלל עולמית שמעניק לנו האינטרנט הופכת אותו לפלטפורמת הפרסום הכי משמעותית ויעילה שיש היום בשוק.
הפקת סרטון תדמית זהו מהלך שיווקי אשר כל עסק זקוק לו על מנת להגיע לכמה שיותר עיניים.
ברגע שהחלטתם להצטרף לתחום המסחר והשירות, התחייבתם באופן אוטומטי להתעדכן ולעקוב אחר השינויים הדינמיים בעולם הפרסומי. עם התפתחות הטכנולוגיה, פיתוח רשתות חברתיות ובעצם יצירת תקשורת רציפה חוצת יבשות – נפתחה הזדמנות פרסומית חדשה ואפקטיבית הרבה יותר מרוב שיטות הפרסום העתיקות יותר ויעילות פחות.
בתור עסק שמטרתו, מן הסתם, להמשיך להתפתח ולהרחיב את קהל לקוחותיו – סרטון תדמית לעסק יהיה מהלך הכרחי.
כך תוכלו ליצור את הרושם המושלם מבחינתכם ולהפיץ אותו בקלות לכמות אדירה של לקוחות פוטנציאליים.
לאופן בו נשווק את העסק שלנו ישנה משמעות רבה והשפעה על מידת הצלחתו בשוק. ככל שנשקיע מחשבה וכן, גם משאבים על השיווק כך יותר לקוחות פוטנציאלים יכירו אותנו ואיתם תגדל ההכנסה.
לסרט תדמית יתרונות רבים ומגוונים בעולם השיווקי:
כמובן שקיימים עוד דיי הרבה יתרונות להפקת סרטון תדמית לעסק. אין ספק כי תחום הפרסום והשיווק מתקדם לשם בצעדי ענק ולכם? אין זמן לבזבז.
מסתבר שלצלם סרטון תדמית – זה לא סרט. כמובן שכמו כל דבר שמישהו אחר עושה עבורנו, סרטון תדמית יעלה לנו כסף. אך יש לי תחושה שתופתעו מהמחירים לטובה. בעיקר אם תשוו את זה לסוכן מכירות במשכורת. בתחום הפקות סרטוני התדמית ישנם כמה מרכיבים שחשוב לקחת בחשבון לפני שמבקשים הצעת מחיר. תהליך הפקת סרטון תדמית כולל בתוכו כמה שלבים:
כתיבת תסריט > צילום והפקה > שחקנים > לוקיישן > קריינות > עריכה > תוספים.
שלבים אלו מתוארים באופן מתומצת והם מהווים כמובן חלק בלתי נפרד מקביעת מחיר הפקת סרטון תדמית לעסק.
למעשה, בעקבות השלבים הללו ייקבע מחיר הסרטון. זאת אומרת – ככל שתדרשו שירותים איכותיים יותר, זמן סרטון ארוך יותר, עריכה מורכבת יותר ועוד… כך מחיר הפקת הסרטון יעלה.
מהניסיון שלנו בתחום, גילינו כי הבדלי המחירים בין נותני שירות שונים ואף יכולים להיות קיצוניים.
כפי ששמתם לב זהו תחום מאוד מגוון עם הרבה מאוד אופציות והדרך הכי טובה היא להבין מה אתם רוצים שהסרטון ישיג ואיזה מין סרטון תדמית זה יהיה (חפשו סרטוני תדמית שהייתם שמחים שהיו של העסק שלכם ותחשבו איך לשנות ולשדרג אותו).
אחרי שעשיתם זאת בקשו הצעות מחיר מחברות הפקה שאהבתם את הסרטוני תדמית שהם הפיקו בעבר. (מומלץ לשלב צילום סטילס לעסק באותה העסקה) כעת יש בידכם לא מעט מידע חשוב, עשו שיקולים ומצאו את נותן השירות שיתאים לצרכים שלכם, הן בפן הכלכלי והן בפן היצירתי. מוזמנים כמובן להרים לנו טלפון לעוד שאלות והצעת מחיר. בהצלחה !
שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא
הפקת סרטונים לרשתות חברתיות הוא התוכן הטוב ביותר. למה אתם שואלים? כי יש לכם 30 שניות לשכנע אותי להיכנס לאתר שלכם… 30 שניות זוז! הקצב
צילום מוצר הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על לקוח פוטנציאלי אשר גילה עניין במוצרים שלנו. בצורה הכי פשוטה וישירה, אם השקענו בצילום מוצרים מקצועי –