הגיע הזמן שהעולם ידע מה אתם עושים

כל עסק, גדול וקטן כאחד, זקוקים לחשיפה. שכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים יראו, ישמעו ובגדול ידעו על קיומם ופועלם. כמובן שעם זאת רצוי שהחשיפה תהיה חיובית ובאותה נשימה – אותו לקוח פוטנציאלי יהפוך ללקוח פעיל המעוניין במוצרים או השירותים שהעסק שלכם מציע. הדרך האולטימטיבית ביותר תהיה ללא ספק – הפקת סרטון תדמית מעולה לעסק שלכם. במאמר הבא 'שלושה צלמים' (שהם אנחנו) נסביר לכם למה זה נחוץ, מה היתרונות ואיך עושים זאת.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

מהו סרטון תדמית?

סרטון תדמית במשפט – כרטיס הביקור האינטרנטי של עסק או ארגון.
זוהי הזדמנות פז ליצור רושם ראשוני לא פחות ממצויין, הזדמנות להציג בדיוק וללא התפשרות כל מסר שתרצו להעביר לקהל היעד שלכם. בסרטון תדמית אתם בעצם מציגים במה עוסקת החברה, את ה'אני מאמין' שלה, ובגדול כל מסר בעל חשיבות בעיניכם.
סרט תדמית הוא גם מהלך שיווקי אשר החל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות, עם ההתפתחות המהירה של האינטרנט.


אם פעם שיווק עסקים נעשה על ידי כתבות בעיתון, שלטי חוצות, פרסומות טלוויזיה ועוד. היום החשיפה המשמעותית והכלל עולמית שמעניק לנו האינטרנט הופכת אותו לפלטפורמת הפרסום הכי משמעותית ויעילה שיש היום בשוק.
הפקת סרטון תדמית זהו מהלך שיווקי אשר כל עסק זקוק לו על מנת להגיע לכמה שיותר עיניים.

למה אתם חייבים סרטון תדמית לעסק שלכם?

ברגע שהחלטתם להצטרף לתחום המסחר והשירות, התחייבתם באופן אוטומטי להתעדכן ולעקוב אחר השינויים הדינמיים בעולם הפרסומי. עם התפתחות הטכנולוגיה, פיתוח רשתות חברתיות ובעצם יצירת תקשורת רציפה חוצת יבשות – נפתחה הזדמנות פרסומית חדשה ואפקטיבית הרבה יותר מרוב שיטות הפרסום העתיקות יותר ויעילות פחות.
בתור עסק שמטרתו, מן הסתם, להמשיך להתפתח ולהרחיב את קהל לקוחותיו – סרטון תדמית לעסק יהיה מהלך הכרחי.
כך תוכלו ליצור את הרושם המושלם מבחינתכם ולהפיץ אותו בקלות לכמות אדירה של לקוחות פוטנציאליים.

סרט תדמית - יתרונות

לאופן בו נשווק את העסק שלנו ישנה משמעות רבה והשפעה על מידת הצלחתו בשוק. ככל שנשקיע מחשבה וכן, גם משאבים על השיווק כך יותר לקוחות פוטנציאלים יכירו אותנו ואיתם תגדל ההכנסה.
לסרט תדמית יתרונות רבים ומגוונים בעולם השיווקי:

  • גוגל אוהב סרטונים – מנוע החיפוש גוגל, באופן אוטומטי, נותן עדיפות לפרסום באמצעות סרטון. (לא סתם הם רכשו את יוטיוב)
    לאחרונה חוקי משחק השיווק השתנו והביקוש לסרטונים לא מפסיק לעלות. נראה כאילו הציבור מתחבר יותר לתוכן ויזואלי, דינאמי, עם צבעים ומתעניין פחות בתוכן (אלא אם זה קשור בצריכת מידע).
    צרו עוד תוכן בוידאו. זה מוכר.
  • תכנסו לעוד קטגוריה בחיפוש – סרטונים – באמצעות פרסום בעזרת סרט תדמית, מנוע החיפוש מיד יכניס אתכם גם לקטגורית הסרטים. מה שירחיב משמעותית את יעילות הפצת הפרסום.
  • שיעור השיתופים יעלה – מנתונים שעלו מתברר כי רוב השיתופים ברשתות החברתיות מתבצעים על סרטונים ופחות על טקסט כתוב.
  • ביקורים ארוכים יותר של לקוחות באתר – מיקום סרטון בדף הבית של האתר שלכם, ישאיר את הגולש יותר זמן בתוך האתר. בעוד לכם תהיה הזדמנות פז להעביר את התכנים והמסרים שאתם מעוניינים להעביר.
  • הזדמנות להיות הראשון ש… – יצירת סרטון בלעדי מאפשר לנו לחשוב מחוץ לקופסה. להוציא לפועל רעיונות לדברים שעדיין לא הועלו עד עכשיו. סרטון תדמית לעסק זוהי מקפצה ליצירתיות ומשיכת קהל בדרכים שלא נראו עד כה.
 

כמובן שקיימים עוד דיי הרבה יתרונות להפקת סרטון תדמית לעסק. אין ספק כי תחום הפרסום והשיווק מתקדם לשם בצעדי ענק ולכם? אין זמן לבזבז.

רעיונות לסרטון תדמית לעסק

הפקת סרטון תדמית לעסק - מחירים

מסתבר שלצלם סרטון תדמית – זה לא סרט. כמובן שכמו כל דבר שמישהו אחר עושה עבורנו, סרטון תדמית יעלה לנו כסף. אך יש לי תחושה שתופתעו מהמחירים לטובה. בעיקר אם תשוו את זה לסוכן מכירות במשכורת. בתחום הפקות סרטוני התדמית ישנם כמה מרכיבים שחשוב לקחת בחשבון לפני שמבקשים הצעת מחיר. תהליך הפקת סרטון תדמית כולל בתוכו כמה שלבים:

כתיבת תסריט > צילום והפקה > שחקנים > לוקיישן > קריינות > עריכה > תוספים.
שלבים אלו מתוארים באופן מתומצת והם מהווים כמובן חלק בלתי נפרד מקביעת מחיר הפקת סרטון תדמית לעסק.
למעשה, בעקבות השלבים הללו ייקבע מחיר הסרטון. זאת אומרת – ככל שתדרשו שירותים איכותיים יותר, זמן סרטון ארוך יותר, עריכה מורכבת יותר ועוד… כך מחיר הפקת הסרטון יעלה.

מהניסיון שלנו בתחום, גילינו כי הבדלי המחירים בין נותני שירות שונים ואף יכולים להיות קיצוניים.

  • ישנן חברות שמציעות סרטי תדמית קצרים בתוכנות עריכה תבניתיות בפחות מ 1000- ש"ח לסרטון. אין צורך בצלמים ואין צורך לצאת מהמשרד. לרוב בחירה בסרטון מסוג זה תהיה התפשרות על איכות, יצירתיות ובגדול על תדמית מקצועית .מצד שני ישנם נותני שירות מקצועיים המציעים מגוון רחב של שירותים איכותיים, ליצירת סרטון תדמית מצולם, סרטון תדמית אנימציה או השילוב ביניהם ודורשים לרוב בין 3,000 ש"ח לבין 45,000 ש"ח. הסרטונים היקרים יותר השתמשו בציוד יקר כמו רחפנים, מצלמות מיקרו, גימבלים ותאורה מקיפה ואיכותית מספר צלמים, עריכה מקצועית ועוד. הם יכולים להשתמש בידוענים ובלוקיישנים מורכבים ויקרים.

סרטון טוב זו אומנות עסקית

כפי ששמתם לב זהו תחום מאוד מגוון עם הרבה מאוד אופציות והדרך הכי טובה היא להבין מה אתם רוצים שהסרטון ישיג ואיזה מין סרטון תדמית זה יהיה (חפשו סרטוני תדמית שהייתם שמחים שהיו של העסק שלכם ותחשבו איך לשנות ולשדרג אותו). 

אחרי שעשיתם זאת בקשו הצעות מחיר מחברות הפקה שאהבתם את הסרטוני תדמית שהם הפיקו בעבר. (מומלץ לשלב צילום סטילס לעסק באותה העסקה)  כעת יש בידכם לא מעט מידע חשוב, עשו שיקולים ומצאו את נותן השירות שיתאים לצרכים שלכם, הן בפן הכלכלי והן בפן היצירתי. מוזמנים כמובן להרים לנו טלפון לעוד שאלות והצעת מחיר. בהצלחה !

סרטון תדמית יצירתי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
צילום קטלוג לדוגמא

צילום מוצרים לקטלוג

שיתוף ב facebook שיתוף ב whatsapp אנחנו פוגשים אותו במהלך החיים לא מעט פעמים. לרוב בחירה של מוצר מסוים נעשית אחרי עיון מדוקדק בו, וכשהוא

קרא עוד »
צילום מוצרים (נעלים) לאתרי אינטרנט, פקשוט

פקשוט

בעברית – צילום מוצר באריזה שלו, או בקיצור צילום מוצר. מי שהתנסה כבר, יכול להעיד שלא מדובר בעבודה קלה בלשון המעטה. צילומי פקשוט הם לרוב

קרא עוד »